تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819694868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی دقتی کارگران حادثه آفرید/ نجات سه چوپان از رودخانه


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بی دقتی کارگران حادثه آفرید/ نجات سه چوپان از رودخانه استان‌ها > البرز - مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به بی دقتی کارگران از شکستگی لوله گاز در کرج خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید جواد موسوی علت وقوع حادثه را برخورد بیل مکانیکی شرکت پیمانکاری ساخت تقاطع غیر همسطح با یکی از لوله های فرعی انتقال گاز شهری در هنگام حفاری ذکر و عنوان کرد: این حادثه در ضلع شرقی ميدان سپاه كرج رخ داد.
این مسئول با بیان اینکه این حادثه حدود یک ساعت در محل مذکور ترافیک سنگین ایجاد کرد، اظهار داشت: شكستگي اين لوله توسط نيروهاي فني و كارشناسان دستگاه هاي اجرايي و امدادي پس از حدود 40 دقيقه ترميم شد.
وي افزود:در اين حادثه به كسي آسيب وارد نشد و پس از ترميم لوله شكسته، تردد خودروها در ميدان سپاه كرج به حالت عادي برگشت.
نجات سه چوپان از رودخانه
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود از گرفتار شدن سه چوپان با گله به همراه گوسفندان خود در رودخانه خبر داد و افزود: با تلاش آتش نشانان عملیات نجات چوپانان و گوسفندانشان با موفقیت انجام شد.
موسوی با اشاره به اینکه این حادثه در جاده شهریار، هفت جوب رخ داده بود، اظهار داشت: پس از اعلام حادثه از سوی شهروندان بلافاصله از نزدیکترین ایستگاه های سازمان آتش نشانی، نیروها و خودروهای عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.
این مسئول اضافه کرد: با توجه به وسعت حادثه و احتمال وجود تلفات احتمالی به سرعت دو قایق ویژه امداد و نجات از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به محل حادثه اعزام و عملیات امداد رسانی به منظور نجات سه چوپان و گله گرفتار در آب آغاز و پس از سه ساعت موفق به نجات هر سه چوپان و 90 رأس گوسفند ، گرفتار در آب می شوند.

کلید واژه ها: استان البرز -




یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 - 11:52:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن