تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802732901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقدسی: اصولگرایان با وحدت راه را برای تشکیل یک مجلس مقتدر هموار می‌کنند / تلاش اصلاح‌طلبان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مقدسی: اصولگرایان با وحدت راه را برای تشکیل یک مجلس مقتدر هموار می‌کنند / تلاش اصلاح‌طلبان
مسئول جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان مرکزی بابیان اینکه اصولگرایان با وحدت راه را برای تشکیل یک مجلس مقتدر هموار می‌کنند، گفت: تلاش اصلاح‌طلبان برای تفرقه میان اصولگرایان جواب نمی‌دهد.
به گزارش نامه‌نیوز، با توجه به نزدیک شدن به دوره دوم  انتخابات و در راستای شورآفرینی و حضور حداکثری مردم در انتخابات نشست‌های مطبوعاتی دبیران احزاب شناسنامه‌دار سیاسی در استان را در دستور کار خود قرار داده است.

ایجاد بستر برای بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های احزاب سیاسی از جمله برنامه‌های مطلوب انتخاباتی به شمار می‌رود که احزاب و جریان‌های سیاسی شناسنامه‌دار اصولگرا و اصلاح طلب بتوانند با شفافیت دیدگاهها و برنامه‌های خود را تبیین کنند.

در این راستا و براساس برنامه‌ریزی انجام شده نشست مطبوعاتی دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان مرکزی و دبیرسیاسی این جبهه با موضوع تبیین برنامه ها و دیدگاه‌ها از ساعت 8 شب سه‌شنبه 7 اردیبهشت ماه به مدت 120 دقیقه دراستان مرکزی در دفتر خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

در این نشست "نادر مقدسی" مسئول جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیر حزب موتلفه استان مرکزی، "رضا عزیزآبادی" سخنگوی شورای همگرایی نیروهای ارزشی و ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان مرکزی، "ابوالفضل فخرالاسلام" مسئول کمیته مطبوعات و رسانه ائتلاف اصولگرایان و شورای همگرایی نیروهای ارزشی استان مرکزی حضور داشتند.

مشروح سخنان "نادر مقدسی" مسئول جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیر حزب موتلفه استان مرکزی در زیر می‌آید:

تسنیم: از نظر شما جایگاه و اهمیت کاری مجلس دهم چیست؟

مقدسی: یکی از اولویت‌های کاری مجلس، تحقق بخشیدن به سخنان مقام معظم رهبری است چراکه ایشان با نام‌گذاری امسال با عنوان(اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل)، مسیر کلی مجلس دهم را ترمیم کرده و با ریل‌گذاری صحیح در این مسیر زمینه عملیاتی شدن ایده‌های خود را برای دولت فراهم کرده است.

مجلس دهم باید در گام نخست به شفاف‌سازی و گسترش آگاهی‌های خود و نمایندگان نسبت به موضوعات و ارکان اقتصاد مقاومتی بپردازد و در ارتباطی تنگاتنگ با مقام معظم رهبری و نمایندگان ایشان در امور اقتصادی، مراتب نظرات کل را برای برنامه‌ریزی‌های جزئی و کارشناسانه اخذ کند.

تسنیم: نقش مردم در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح را چگونه تبیین می‌کنید؟

مقدسی: نظام مردم‌سالاری دینی در ایران بیش از سه دهه است که به‌صورت کارآمد کشور را اداره می‌کند و در این مدت توانسته در مقابل تمام ناملایمات داخلی و خارجی و دخالت‌های بیگانگان و تهدیدات دشمنان بایستد.

رمز ایستادگی این نظام، مشارکت گسترده مردم در تعیین سرنوشت خود و دفاع آنها از حیات انقلاب و اسلام است، امروز نظام سوسیال دموکراسی و لیبرال دموکراسی غرب با ناهنجاری‌ها و چالش‌های گوناگونی روبه‌شده اما نظام جمهوری اسلامی ایران روز به‌روز نفوذ خود را در منطقه خاورمیانه و حتی جهان افزایش می‌دهد.

اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران برای اینکه بتواند اقتدار و نفوذ خود را در سطح جهان حفظ کند نیازمند یک مجلس اصولگرا و تابع منویات ولایت فقیه است.

تسنیم: نگاه شما به دور دوم و تلاش برای کسب موفقیت در این دور چیست؟

مقدسی: هرچند که قسمت اعظم تکلیف مجلس شورای اسلامی در همان دور نخست شده اما تکلیف 68 کرسی که ماهیت و اصالت مجلس را تعیین می‌کنند هنوز مشخص نشده و به دور دوم کشیده شده است.

باتوجه به اینکه انتخابات در 3 حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان، ساوه ـ زرندیه و شازند به دور دوم کشیده شده، امید ما براین است که همدلی و وحدت اصولگرایان سبب ورود نمایندگان اصولگرا از استان به مجلس دهم شود.

جریان‌های اصولگرا و افراد فعال سیاسی در 3 حوزه انتخابیه استان که انتخابات آنها به دور دوم کشیده شده، تمام تلاش خود را برای پیروزی اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات انجام می‌دهند.

تسنیم: دلایل حمایت حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی از اصولگرایان چیست؟

مقدسی: حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی پس از بررسی کارنامه کاندیداهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به این نتیجه رسید که سوابق و عملکرد کاندیداهای اصولگرا در سه حوزه انتخابیه استان که انتخابات آنها به مرحله دوم کشیده شده، در مجموع مثبت و قابل دفاع است.

با توجه به ارزیابی مثبت از عملکرد کاندیداهای اصولگرای این سه حوزه انتخابیه، در صورت پیروزی آنها در انتخابات، فصلی نو از کارآمدی اصولگرایان در قوه مقننه به تصویر کشیده می‌شود.

تسنیم: نظر شما درباره هنجارشکنی اصلاح‌طلبان در شب شهادت حضرت زینب(س) و در دانشگاه اراک چیست؟

مقدسی: اهل بیت(ع) برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار هستند و احترام به آنها نیز یکی از اصول دین است و توهین آنها به اهل بیت(ع) هرگز قابل بخشش نیست و هرکس که به ایشان توهین و جسارت ادب کند خود مردم پاسخ کوبنده‌ای به آنها می‌دهند.

تسنیم: وحدت و همدلی دربین اصولگرایان و جبهه اصولگرایی چه اهمیتی دارد؟ و امروز وضعیت این وحدت در آستانه دور دوم انتخابات چگونه است؟

مقدسی: وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و تمام اصولگرایان باید فعالیت‌های انتخاباتی خود را معطوف به وحدت کنند.

اصولگرایان باید با در نظر گرفتن خطر اصلی که همان جریان فتنه‌ و جریان انحرافی است، مسیر وحدت حداکثری را در پیش بگیرند و البته در این بین رعایت شاخص‌های اصیل اصولگرایی از جمله ولایتمداری و داشتن موضع شفاف در برابر فتنه و جریانات انحرافی را نیز در نظر بگیرند.

امروز وحدت اصولگرایان درصد بالایی از موفقیت را کسب کرده و باید این وحدت حفظ شود تا سبب پیروزی آنها در انتخابات شود و باید آن را در مرحله عمل نشان داد و از شعار خارج کرد.

تسنیم: لیست مورد حمایت حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی چه کسانی هستند؟

مقدسی: باتوجه به نزدیک بودن زمان انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی، حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان از محمدحسن آصفری، در حوزه انتخابیه ساوه از شهلا میرگلوبیات و در حوزه انتخابیه شازند از صاحب‌علی غفاری به عنوان سه کاندیدای اصلح حمایت می‌کند.

ما درحزب موتلفه اسلامی استان مرکزی از این کاندیداها در سه حوزه انتخابیه حمایت می‌کنیم و از مردم دعوت می‌کنیم تا با مشارکت حداکثری خود در انتخابات برای پیروزی افرادی اصلح گام بردارند.


منبع: تسنیم


۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن