تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802746566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازندگان انتخابات مجلس و منتقدان دولت این روزها چه می‌گویند؟/ انتقاد از برجام ادامه دارد و مردم را به کم حافظه بودن متهم می‌کنند!+ جدول


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بازندگان انتخابات مجلس و منتقدان دولت این روزها چه می‌گویند؟/ انتقاد از برجام ادامه دارد و مردم را به کم حافظه بودن متهم می‌کنند!+ جدول
اصولگرایان اما با شکستی که در تهران با آن مواجه شدند به دنبال این هستند که با تمام ظرفیت و هرآنچه در توان دارند 30 کرسی که در تهران از دست دادند را در شهرستان‌ها جبران کنند.
به گزارش نامه‌نیوز، در شرایطی که تنها 48 ساعت تا دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی ماند هاست هر دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا در تلاش هستند تا بتوانند کرسی‌های باقی مانده در مجلس را از آن خود کنند و با اکثریت قاطع پارلمان دهم را آغاز کنند. 

اصلاح‌طبان با قدرت و موفقیتی که در تهران بدست آوردند، انگیزه لازم را پیدا کرده اند تا در شهرستان‌ها فعالیت کنند و مردم را تشویق به حضور در پای صندوق‌های رای کنند. حضوری که می‌تواند زمینه ساز موفقیت بیشتر آنان در مجلس آتی شود.

اصولگرایان اما با شکستی که در تهران با آن مواجه شدند به دنبال این هستند که با تمام ظرفیت و هرآنچه در توان دارند 30 کرسی که در تهران از دست دادند را در شهرستان‌ها جبران کنند.اصولگرایان با شکست در انتخابات 92 و 7 اسفند 94 اکنون به ریاست مجلس چشم دوخته‌اند. ریاستی که شاید کمی از ناکامی‌های سال‌ها اخیرشان را جبران کند و بتوانند این ریاست را سکوی پرشی برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده قرار دهند. 

اما به عقیده کارشناسان و تحلیلگران مهمترین دلیل شکست اصولگرایان در تهران، عدم شناخت سلیقه مردم و حضور چهرهایی که انتقادهای گسترده ای به عملکرد دولت داشتند در لیست مورد حمایت اصولگرایان بود. لیستی که با اقبال عمومی مردم مواجه نشد و حتی حضور چهره‌های سرشناسی مانند غلامعلی حداد عادل هم نتوانست از شکست این لیست جلوگیری کند.

در این شرایط اما چهرهایی که به اعتقاد کارشناسان عامل شکست اصولگرایان بودند در روزهای اخیر همچنان به انتقاد از عملکرد دولت ادامه داده و درباره انتخابات اظهارنظرهای مختلفی را مطرح می کنند که ممکن است که تکمیل شکست اصولگرایان در انتخابات مجلس منجر شود.

در ادامه بخش هایی از این اظهارنظرها آمده است:


شخصـــیت اظهـــــار نظــــر مهدی کوچک زاده اوباش مرا به ته صف بردند. وی با منتشر کردن کامنت توهین آمیز در زیر عکس عراقچی موجی از انتقادات را به سوی خود روانه کرد. وی پس از آن در توهینی معاون وزیرخارجه را با شاه مقایسه کرد. حمید رسایی نماینده رد صلاحیت شده در پی شکست هم جناحی‌هایش گفت: در تهران بخشی از مردم با چشم بسته رای دادند و کاری نداشتند که در این لیست چه کسانی هستند. فقط چون یک چیزی شنیده بودند همین‌طور به همه رای دادند. روح‌الله حسینیان این نماینده مجلس که در این دور از انتخابات ثبت نام نکرده بود، گفت: اصولگرایان جاذبه خود را نزد مردم از دست داده‌اند. اصولگرایان در انتخابات می‌نشینند لیست تهیه می‌کنند و هرچه پیرمرد است را در این لیست می‌گذارند. معلوم است که چنین لیستی هیچ جذابیتی برای مردم ندارد. حجت‌السلام جعفر شجونی دلیل چنین اتفاقی نیز مشخص است. تهران پایگاه اصلی ضدیت با انقلاب و ولایت فقیه است و رای آوری این افراد نیز نشان دهنده همین مساله است. غلامعلی حداد عادل مردم حافظه سیاسی خود را به کار گرفته و بدانند کسانی که امروز ادعای پیروزی در انتخابات 7 اسفند را کرده‌اند و دم از قانون می‌زنند، همان کسانی هستند که در انتخابات سال 88 پا روی قانون گذاشته و عده‌ای را به تخریب اماکن عمومی دعوت و تشویق کردند و رعایت قانون را نکردند و فتنه به پا کردند؛ آنها حالا چهره عوض کرده و نقاب قانونمداری به صورت زده‌اند. دولت در انتخابات دخالت می‌کند. مهرداد بذرپاش با توجه به اینکه مجلس طرح حذف یارانه را تصویب کرده است اما این نماینده توپ را در زمین دولت انداخته و گفت: "برخی‌ها هر روز نقشه می‌کشند که چگونه این یارانه 45 هزار و پانصد تومان را حذف کنند". احمد خاتمی جریان غالب اصلاحات بدترین اقدامات را برای تخریب اینجانب صورت دادند . به جریان اصلاحات می‌گویم که به فکر جریان خود باشید چرا که با این بداخلاقی‌ها و رفتارهای نادرست، این ره که می‌روید به هیچستان است.








۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن