تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804375538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراها از برکات نظام جمهوری اسلامی برای مردم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


شوراها از برکات نظام جمهوری اسلامی برای مردم هستند استان‌ها > سمنان - نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: شوراهای اسلامی شهر وروستا از برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای مردم هستند

به گزارش رواخبرگزاری خبرانلاین بط عمومی شهرداری سمنان، آیت الله شاهچراغی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر سمنان گفت: شوراها این امکان را به مردم داده اند که نزدیک ترین دسترسی را به مسئولان داشته و مشکلات را بیان کنند.
وی شوراها را یک نعمت نامید و اظهار داشت:مردم باید شاکر این نعمت ارزشمند باشند.
امام جمعه سمنان یکی از امتیازات شوراها را ریشه دینی و اسلامی آن بیان و تصریح کرد: اسلام توصیه اکید به مشورت و شورا داشته و کارها هم براساس شورا شکل می گرفته است.
آیت الله شاهچراغی اظهار داشت: شوراها خدمات زیادی به مردم ارائه می دهند اما اطلاع رسانی درباره این خدمات مناسب نیست.
وی با بیان اینکه شهردار خدمتگزار همه اقشار است گفت: خدمات شهرداری باید عمومی و همگانی باشد و همه مردم از آن برخوردار شوند.
شاهچراغی انتخاب شهردار بومی را یکی ازاقدامات خوب شورای اسلامی شهر سمنان بیان و تصریح کرد: اعضای شورای شهر سمنان ، شهرداری متدین، کاردان، فهمیده و متواضع را انتخاب کردند و مردم شهر نیز از عملکرد وی رضایت دارند.
امام جمعه سمنان روکش آسفالت و پارکینگ را از جمله مسائل مهم درشهر دانست و گفت: کمبود پارکینگ در شهر محسوس است و پارک ماشین ها در کوچه ها خیابان ها آسایش مردم را سلب کرده و شهرداری باید فکری برای ساخت پارکینگ درشهر بکند.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین خواستار ساختن شهری زیبا شد و گفت: شهر این روزها با گلکاری زیبا شده اما هر چه زیباتر باشد بهتر است.
وی همچنین خواستاراصلاح آپارتمان سازیدر شهر شد و گفت: آپارتمان ها طوری در شهر ساخته شوند که خانه های مردم به همدیگر اشراف نداشته باشد.
آیت الله شاهچراغی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان خواست تا در خدمت نظام و مقام معظم رهبری و در خط ولایت باشند و تصریح کرد: هر خط دیگری غیر از خط رهبری خطا و بن بست است.
وی همچنین خواستار حفظ حرمت همه شهروندان شد و گفت: نگهداشتن حرمت مسلمان واجب است و تلاش کنید هر کاری که می توانید برای خدمت به خلق خدا انجام دهید.
شهردار سمنان هم د ر این نشست گفت: در حکومت اسلامی کارها با مودت و دوستی و در قالب شورایی با همدلی و مشورت انجام می شود.
حسین موسوی افزود: خوشبختانه وفاق و همدلی خوبی بین شورا و شهرداری برقرار است و همه تلاشمان جلب رضایت مردم است که رضایت خدا را در پی دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر سمنان هم در ادامه این نشست گفت: اعضای شورای اسلامی شهر سمنان در ماه های پایانی سال گذشته شهرداری بومی راانتخاب کردند کهاین شهردار با توجه به تجربیات خوبی که داشتند موفق به کسب رضایت نسبی مردم در رسیدگی به فضاهای سبز شهری و نورپردازی و زیبایی شهر شدند که قدردانی مردم خوب شهر اخلاق را در برداشت.
علی همتی افزود: با توجه به موقعیت کویری و کمبود آب در شهر سمنان شورای اسلامیشه دو پروژه اساسی را تعریف کرد که خریداری پساب فاضلاب مهدیشهر به مدت 20 سال انجام شده و قراراست از ان برای آبیاری فضای سبز در پارک کوهستان و پل جهاد و ایجاد کمربندسبز در ان منطقه استفاده کنیم.
به گفته وی تصفیه خانه جنوب سمنان هم هنوز کامل نیست و در حال حاضر 150 لیتر و در روزهای اوج 350 لیتر بر ثانیه آب بدون استفاده وارد کویر می شود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم با مشارکت یک شرکت هندی تصفیه خانه فاضلاب سمنان را تکمیل و از این آب استفاده کنیم.
رئیس شورای اسلامی شهر سمنان درباره راه اندازی فرودگاه هم گفت: شوای اسلامی و شهرداری بخش زیادی از هزینه تامین قیر باند فرودگاه را بر عهده گرفتند.
وی یکی از اقدامات مهم در سال 95 را اخداث میدان شهید دریادار همتی بیان و تصریح کرد: قرار است در بلوار 17 شهریور میدانی در خور شان ومقام این شهید والامقام که روز شهادتش به نام روز نیروی دریایی ثبت شده بسازیم و المان فاخر با کمک نیروی دریایی در آن نصب و ان را در روز هفتم آذر افتتاح کنیم.
نهم اردیبهشت به نام روز شوراها نامگذاری شده است

کلید واژه ها: استان سمنان -




چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 16:32:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن