تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820406624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوباما خطاب به جوانان انگلیس: دست رد به بیگانه هراسی و انزوا بزنید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اوباما خطاب به جوانان انگلیس: دست رد به بیگانه هراسی و انزوا بزنید
رئیس جمهوری آمریکا در دومین روز سفرش به انگلیس یک روز پس از درخواستش از لندن برای ماندن در اتحادیه اروپا به جوانان این کشور درباره "انزوا" هشدار داد.
به گزارش نامه نیوز، به نقل از ورلد بولتن، باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته (شنبه) با بیش از 500 تن از جوانان انگلیسی دیدار کرد و به سوالات آنها پاسخ داد.
اوباما در این جلسه درباره احتمال خروج انگلیس از اتحادیه اروپا گفت: ما شاهد درخواست‌های جدیدی برای انزوا و بیگانه هراسی هستیم. زمانی که با جوانان صحبت می‌کنم به خوبی متوجه این موضوع می‌شوم و همانطور که از شما می‌خواهم از آنها هم می‌خواهم که این درخواست‌ها را رد کنند. این در حالیست که مردم انگلیس از اوباما به دلیل دخالت در رفراندوم خروج این کشور از اتحادیه اروپا انتقاد می‌کنند. پیش از آن در روز جمعه اوباما طی کنفرانس خبری مشترک با دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس گفته بود: صادقانه بگویم؛ نتیجه این تصمیم گیری مساله مهمی در منافع آمریکاست چرا که بر چشم انداز ما نیز تاثیر خواهد گذاشت. بیش از 46 میلیون تن از مردم انگلیس حائز شرایط شرکت در رفراندوم انگلیس هستند. اوباما در بخش دیگری از سخنانش در جمع جوانان انگلیس عنوان کرد، این نسل به ترکیب و جهانی شدن نه تنها به چشم یک تهدید بلکه به عنوان یک فرصت نگاه می‌کند. وی در پاسخ به سوالی درباره تهدید ناشی از گروه‌های افراط گرا اظهار کرد: امنیت تنها از اقدام نظامی ناشی نمی‌شود بلکه امنیت در نتیجه پیامی شکل می‌گیرد که ما به جهان مخابره می‌کنیم، سازمان‌هایی که می‌سازیم و دیپلماسی که از آن استفاده می‌کنیم. رئیس‌جمهوری آمریکا ادامه داد، مسلمانان آمریکا متحدان بسیار خوبی برای مبارزه با افراط گرایی بوده‌اند چند ماه پیش من از مسجدی بازدید و تاکید کردم که بهترین متحدان ما مسلمانان آمریکایی هستند.

منبع: ایسنا


۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن