تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812914484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه در مورد سوریه به اسرائیل اطمینان داد


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: معاون وزیر دفاع روسیه اعلام کرد، کمپین هوایی این کشور علیه تروریسم در سوریه تهدیدی برای رژیم صهیونیستی ایجاد نمی‌کند.

به گزارش تراز ،به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نیروهای روسی از خاک سوریه نیروهای دریایی اسرائیل را هدف قرار دادند. به دنبال این ادعا، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اعلام کرد، گزارش‌های مربوط به گفت‌وگوی رهبران دو کشور درباره‌ی چنین رویدادهایی در مناطق مرزی سوریه کاملاً غیرواقعی است.
در همین حال، آناتولی آنتونوف، معاون وزیر دفاع روسیه به شبکه خبری راشا تودی گفت، نهادهای نظامی اسرائیل و روسیه در راستای فعالیت‌های خود در منطقه چارچوب‌هایی را مشخص کرده و بر اساس آن تعامل دارند.
این مقام روسی در ادامه خاطرنشان کرد: ما با ارتش اسرائیل در ارتباط نزدیک هستیم و به طور طبیعی با توجه به چنین شرایطی هیچ تهدیدی متوجه آن‌ها نیست.
آنتونوف گفت: همانطور که می‌دانید به دستور فرماندهان ارشد نظامی روسیه، سیستم امنیتی قابل اطمینانی برای فعالیت‌های هوایی روسیه در سوریه مشخص شده است.
وی ادامه داد: نیروهای روسی اطمینان حاصل می‌کنند که هیچ اتفاق تصادفی در منطقه باعث ایجاد تهدید علیه جناح‌های دیگر نشود.


منبع: جام نیوز











زمانبندی انتشار: 8 ارديبهشت 1395 - 10:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن