تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815404467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مقام سعودی: ما به داعش کمک انسان دوستانه می کنیم!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهرآباد؛
یک مقام سعودی: ما به داعش کمک انسان دوستانه می کنیم!

بازپس گیری عراق از داعش


شناسهٔ خبر: 3609056 - چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵
مجله مهر > مهرآباد

پس از ابراز نگرانی سازمان ملل از شکنجه درعربستان، رییس فدراسیون فوتبال این کشور اذعان داشت به نشانه اعتراض از این به بعد در زمین سازمان ملل هم بازی نخواهیم کرد. مهرآباد* - صابر قدیمی: احمد بن عید در نشست خبری که در ارتباط با شکسن های تحقیر آمیزشان مقابل باشگاه های فوتبال ایران برگزار شده بود اذعان داشت: ما هر سال میلیون ها دلار پول بی زبان را خرج پول چایی و پرتقال برای بچه های سازمان ملل می کنیم. پولش را می دهیم راحت باشیم! آن وقت سازمان ملل در امور خصوصی ما دخالت می کند. مروت و انسانیت کجا رفته است؟ چرا حلال و حرام حالیتان نمی شود؟ بان کی مون! به خدا مسلمون نیستی! امیدوارم هرچه زودتر سازمان ملل به زباله دان تاریخ ریخته شود. وی همچنین تعریض کرد: ما با بررسی هایی که کردیم دیدیم جان بازیکنان‌مان در بسیاری از کشورها در خطراست. زیرا متاسفانه اکثر تروریست ها تابعیت عربستانی دارند و بازیکنان ما را راه نمی دهند. لذا تصمیم گرفتیم بازی های ملی خارج از خانه خود را صرفا در کشور دوست و همسایه یعنی جی بوتی برگزار کنیم. درهمین زمینه یکی از شاعران شهیر عرب می فرماید: یا بیا بریم به جی بو تی، یا بیا به خونه ی ما. ایشان در پاسخ سوال خبرنگار مهرآباد مبنی برعلت بمب باران یمن و حمایت از داعش توسط عربستان گفت: اولا دوستان لطف کنند این خبرنگارعزیز را بدهند برادران داعش بخورند. متشکرم. ثانیا من واقعا از تحریف اخبار ناراحت و متعجبم. ما در یمن برای مردم جنگ زده با هواپیماهای خود غذا و پوشاک ارسال می کنیم. طبیعی است هنگام برخورد بسته های سنگین آذوقه کمی صدا و گرد و خاک به وجود بیاید والا بمبی در کار نیست و مدارکش هم موجود است. در ارتباط با داعش هم عرض کنم هرچند ما همه ی اقدامات آن ها را تایید نمی کنیم، اما داعشی ها هم بنده ی خدا هستند؛ نمی شود بگذاریم از گرسنه گی بمیرند و اگر اسلحه، پول و آذوقه ی محدودی به آنها می رسد بیشتر در قالب کمک های انسان دوستانه و مردمی است.
*مهرآباد، صفحه طنز خبرگزاری مهر است که روزانه با سوژه های اقتصادی، اجتماعی، هنری، ورزشی، خدای ناکرده سیاسی و غیره، به ویژه و غیره شوخی خواهد کرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن