تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821163310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصوبه دولت تأثیر زیادی بر افزایش قیمت ماهیان وارداتی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مصوبه دولت تأثیر زیادی بر افزایش قیمت ماهیان وارداتی ندارد
معاون وزیر جهاد کشاورزی در واکنش به افزایش تعرفه واردات ماهیان وارداتی در سال جاری گفت: در بخش آبزیان تراز تجاری کشور مثبت ۱۸۰ میلیون دلار است و این تصمیم تأثیر زیادی روی قیمت مصرف‌کننده ندارد و تلاش شده تعداد واسطه‌ها کم شود.
به گزارش نامه‌نیوز، حسن صالحی در ارتباط با مصوبه هیئت دولت در خصوص افزایش تعرفه واردات آبزیان و تاثرات آن در بخش تولید و بازار مصرف اظهارکرد: تراز تجاری کشور در بخش آبزیان مثبت  و بیش از 180 میلیون دلار صادرات ما بیشتر از واردات است.

وی افزود:برخی از گونه‌های خاص آبزیان در کشور مصرف می‌شود اما در داخل تولید نمی‌شود، یا برای برخی صنایع ظرفیت‌های ایجاد شده است که برای تامین کسری آنها باید اقدام به واردات کرد.

رئیس سازمان شیلات ایران ادامه داد: در بخش سالمون ماهیان، تیلاپیا و برخی از تن ماهیان ما برای تامین نیاز کارخانجات واردات داریم که در سال جاری تعرفه های آنها به نحوی تغییرکرده است که مشکلی برای تولیدکنندگان داخلی ایجاد نشود و ظرفیتی ایجاد کنیم که این محصولات را خودمان در داخل کشور تولید شود.

وی تصریح کرد: این مصوبه دولت تاثیر زیادی بر روی قیمت مصرف کننده ندارد و تلاش کرده‌ایم که واسطه‌ها را کم کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم بر اساس مصوبه هیئت وزیران برای حمایت از تولید داخلی مجموع حقوق گمرکی و سود بازرگانی ماهی پهن از 26 درصد به 40 درصد، ماهی تیلاپیا تازه از 26 درصد به 32 درصد، ماهی تیلاپیا منجمد از 7 درصد به 32 درصد و فیله ماهی منجمد تیلاپیا از 4 درصد به 32 درصد در سال 95 افزایش یافته است.


منبع: تسنیم


۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن