تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816436252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ آتشين به شوخي آبکی


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پاسخ آتشين به شوخي آبکی
مرد جوان وقتي متوجه شد همخانه‌اش داخل كفش‌هاي او آب ريخته، با پاشيدن بنزين و كشيدن كبريت، انتقامي آتشين از او گرفت و از محل گريخت اما سرانجام به دام پليس افتاد.


مرد جوان وقتي متوجه شد همخانه‌اش داخل كفش‌هاي او آب ريخته، با پاشيدن بنزين و كشيدن كبريت، انتقامي آتشين از او گرفت و از محل گريخت اما سرانجام به دام پليس افتاد.
به گزارش خبرنگار ما ساعت 19:40 دوشنبه نوزدهم بهمن‌ماه سال گذشته بود كه مردي ميانسال در حالي كه آتش از لباس‌هايش زبانه مي‌كشيد و فرياد مي‌زد پيمان او را آتش زده، خود را به داخل بيمارستان سپير انداخت. كاركنان به سرعت به كمك او شتافتند و بعد از خاموش كردن آتش، آن مرد را كه به شدت دچار سوختگي شده بود به اتاق عمل منتقل كردند. در حالي كه تلاش پزشكان براي نجات مرد 45 ساله كه امان‌الله نام داشت در جريان بود، مأموران كلانتري 113 بازار براي تحقيق درباره علت حادثه در محل حاضر شدند.
مأموران پليس در اولين گام، پيمان را كه مردي 23 ساله و همخانه امان‌الله بود، شناسايي كردند و براي تحقيق از وي راهي‌خانه‌اش در محله 15 خرداد شدند، اما متوجه شدند كه آن مرد از محل گريخته است.
بررسي‌ها در اين باره ادامه داشت تا اينكه دو روز بعد از حادثه خبر رسيد كه امان‌الله به علت شدت جراحت روي تخت بيمارستان فوت شده است، بنابراين پرونده با موضوع قتل عمد تشكيل شد و پيمان به عنوان قاتل تحت تعقيب قرار گرفت. با تشكيل پرونده، بازپرس ويژه قتل كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران را مأمور رسيدگي تخصصي به پرونده كرد. يكي از شاهدان در تحقيقات ميداني كارآگاهان به آنها گفت: همه چيز از يك شوخي شروع شد. روز حادثه امان‌الله داخل كفش‌هاي پيمان مقداري آب ريخت. پيمان وقتي پاهايش را داخل كفش‌هاي خيس كرد، عصباني شد و با امان‌الله درگير شد، اما نتوانست حريف او شود. به هر صورت درگيري آنها تمام شد و امان‌الله به داخل اتاقش كه در زيرزمين خانه بود، رفت و پيمان هم خانه را ترك كرد. لحظاتي بعد پيمان وارد خانه شد. او يك بطري خانواده در دست داشت كه داخلش بنزين بود. او كنار زيرزمين كمين كرد و زماني كه امان‌الله مي‌خواست خارج شود بنزين را به روي او ريخت و كبريت كشيد. امان الله ناگهان گر گرفت و آتش زبانه كشيد. پيمان به سرعت از خانه فرار كرد و امان‌الله در حالي كه آتش از او زبانه مي‌كشيد به طرف بيمارستان دويد. من و دوستانم مي‌خواستيم به امان‌الله كمك و آتش را خاموش كنيم اما او ترسيده بود و به سرعت مي‌دويد همين موضوع باعث شد تا آتش در جريان باد قرار بگيرد و بيشتر شعله‌ور شود. سرانجام هم فهميدم كه او فوت شده است.
در شاخه ديگري از بررسي‌ها مشخص شد كه پيمان از مجرمان سابقه‌دار در زمينه خريد و فروش مواد مخدر است كه محل زندگي مشخصي ندارد. تحقيقات براي بازداشت او در جريان بود كه خبر رسيد او بعد از ارتكاب قتل به اتهام خريد و فروش مواد مخدر در شهرستان ورامين بازداشت شده و به زندان افتاده است،‌ اما خودش را با نام جعلي رضا غفوري معرفي كرده بود كه با بررسي سوابق وي هويتش مشخص و به اداره دهم پليس آگاهي منتقل شد.
سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت كه تحقيقات بيشتر از متهم در اداره دهم پليس آگاهي در جريان است.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن