تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820398892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی نمایشگاه آثار نقاش کردستانی در گالری الهه تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


برپایی نمایشگاه آثار نقاش کردستانی در گالری الهه تهران استان‌ها > کردستان - نمایشگاهی از آثار نقاشی های هنرمند برجسته حوزه نقاشی و طراحی فردین صادق ایوبی از 9 لغایت 19 اردیبهشت ماه جاری در نگارخانه الهه تهران برپا می شود.

استاد فردین صادق ایوبی در گفتگو با خبرآنلاین کردستان اظهار داشت: 35 اثر از نقاشی هایم که با تکنیک ترکیب مواد تولید شده است و همه آنها از آثار سال گذشته هستند در نمایشگاهی در تهران به مدت ده روز از تاریخ 9 لغالیت 19 اردیبهشت جاری در نگارخانه الهه در معرض دید علاقمندان و هموطنان قرار می گیرد.
صادق ایوبی افزود: ساعت بازدید از این نمایشگاه فقط بعدازظهرها و از ساعت 16 الی 20 می باشد.
وی گفت: نگارخانه الهه از گالری‌های معتبر ایران به شمار آید که تاکنون آثار زیادی از هنرمندان معروف و برجسته ایرانی را به نمایش گذاشته است و از همین رسانه از همه هنرمندان، هنردوستان، هموطنان ساکن در شهر تهران و به ویژه کردهای مقیم مرکز جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت بعمل می آید.
این هنرمند کردستانی و برجسته نقاشی کشور گفت: علاقمندان می‌توانند در تاریخ‌ها و ساعت های ذکر شده به نشانی تهران-خیابان آفریقا-خیابان گلفام-بن بست امینی پلاک 3 مراجعه کنند.
صادق ایوبی گفت: در طول سالهای گذشته در دهها نمایشگاه گروهی حضور پیدا کرده و ده ها نمایشگاه انفرادی نیز برپا کرده ام و این نمایشگاه در مجموع نمایشگاههای انفرادی و گروهی که در داخل و خارج از کشور برگزار کرده ام می شود 48 مین نمایشگاه بنده که امیدوارم رضایت هموطنان و هنردوستان را مانند گذشته فراهم کند.
فردین صادق ایوبی متولد 1341 سنندج، کارشناس ارشد نقاشی و فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران است و از هنرمندان برگزیده نمایشگاه های داخلی و بین المللی به ویژه نمایشگاه دو سالانه نقاشی کشور و نمایشگاه بین المللی هند و همچنین در دومین جشنواره سراسری آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری که در تهران برگزار شد به عنوان نقاش برگزیده انتخاب شده که تنها بخشی کوتاه از افتخارات این هنرمند کردستانی است.
وی تاکنون ده ها نمایشگاه فردی و جمعی در داخل و خارج از کشور برگزار کرده است و ضمن انتشار ده ها مقاله علمی و آموزشی در نشریات کشور و استان از اساتید دانشگاهی نیز در حوزه هنر نقاشی و طراحی می باشد.

کلید واژه ها: استان کردستان - نقاشی -




سه شنبه 7 اردیبهشت 1395 - 15:44:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن