تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802822259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصادره اموال ایران "دزدی بین‌المللی" است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
 مصادره اموال ایران "دزدی بین‌المللی" است
مصادره اموال ایران "دزدی بین‌المللی" است رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص گفت: بشار اسد که دو سال پیش به عنوان رئیس جمهور سوریه انتخاب شد، دوره ۷ ساله ریاست جمهوری وی باید کاملا طی شود.


به گزارش فرهنگ نیوز، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه دیدار با ایو رسیه قائم مقام وزیر خارجه سوییس در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در خصوص ارزیابی خود از رابطه ایران و عربستان در برگزاری مناسک حج، گفت: مقامات رسمی جمهوری اسلامی ایران درباره برگزاری مناسک حج تمتع تصمیم خواهند گرفت و بدون تردید حرمت مسلمانان و مردم ایران و حج‌گزاران باید محفوظ باشد.

وی ادامه داد: وظیفه قانونی حکومت سعودی این است که محیطی امن و‌ آزاد را برای حج‌گزاران فراهم کند و سلامت و امنیت آنها را تامین و ضمانت کند تا راهیان خانه خدا بتوانند با اطمینان خاطر به اعمال عبادی مهمی خود در حج بپردازند و مثل گذشته نباشد که در منا چنین فاجعه‌ای اتفاق افتاد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: بدون تردید اگر ماموران و مسئولان سعودی به مسئولیت خود در موضوع منا عمل کرده بودند، با چنین فاجعه‌ای روبرو نمی‌شدیم.

ولایتی تاکید کرد: حفظ حرمت و امنیت حج‌گزاران و مسلمانانی که از همه جهان برای مراسم حج می‌آیند، جزو وظایف قطعی و اولیه حکومت سعودی است.

وی درباره حکم دادگاه آمریکا در مورد برداشت غیرقانونی از اموال ایران خاطر نشان کرد: دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب وجود داشته و کماکان برقرار است و هیچ کاستی نگرفته است و این نشان‌دهنده تناقض‌گویی مسئولان آمریکایی است که از یک سو در گفت‌وگو با وزیر خارجه ما اعلام می‌کنند که به انجام مسئولیت‌هایشان در برداشتن تحریم‌ها متعهد هستند اما از سوی دیگر به اشکال مختلف تحریم‌های جدیدی برقرار می‌کنند و بر سر روابط قانونی و آزاد تجاری بین ایران و سایر کشورها مانع‌تراشی می‌کنند در حالی که این جزو تعهدا‌ت‌شان است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص با اشاره به واکنش سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به سخنان ظریف در مورد برداشت غیرقانونی از اموال ایران، خاطر نشان کرد: بدون تردید کاری که آمریکا در مورد مصادره اموال ایران کرده دزدی بین‌المللی است و جمهوری اسلامی ایران در احقاق حقوق خود مُصر خواهد بود و حق خود را از آمریکایی‌ها خواهد گرفت؛ همانطور که در نوبت قیلی نیز بعد از گذشت سال‌ها ما توانستیم مطالبات خود را با مقاومتی که نشان دادیم، دریافت کنیم.

ولایتی تاکید کرد: راه مقابله با‌ آمریکا استقامت، مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا است.

وی در ادامه با اشاره به جزئیات دیدار خود با قائم مقام وزیر خارجه سوییس، گفت: در این دیدار مذاکراتی در خصوص روابط دو جانبه ایران و سوییس و دعوت از جمهوری اسلامی ایران برای کمک به حل و فصل مسائل سوریه بیان کردیم.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص ادامه داد: من در این ملاقات گفتم که ما از حکومت قانونی سوریه حمایت می‌کنیم و شخص بشار اسد که دو سال پیش به عنوان رئیس جمهور سوریه انتخاب شد، دوره 7 ساله ریاست جمهوری وی باید کاملا طی شود و تایید انتخابات پارلمانی سوریه که دولت و ملت سوریه حتی حاضر نشدند برای مدت کوتاهی این کشور بدون پارلمان بماند را مطرح کردند.

ولایتی گفت: ما هر دو توافق داشتیم که باید هر راه‌حلی برای سوریه وجود دارد، تمامیت ارضی این کشور نیز رعایت شود و اینکه آینده سوریه به دست مردم آنهاست و اگر کشورهای دیگر می‌توانند به احقاق حق مردم سوریه کمک کنند، مردم سوریه به آنها خوش آمد می‌گوید. همچنین ما توافق داشتیم که مبارزه علیه تروریست‌هایی که در سوریه علیه دولت و ملت سوریه می‌جنگند، یک امور مورد اتفاق هر دوی ما بود.

همچنین، ایو رسیه قائم مقام وزیر خارجه سوییس در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات دیدار با ولایتی، خاطر نشان کرد: هدف از این دیدار صحبت در مورد مسائل سوریه و حمایت سوییس از سوریه است و ما برای حل و فصل بحران در سوریه به هماهنگی و گفت‌وگوهای دوجانبه با جمهوری اسلامی ایران نیاز داشتیم.
 

منبع: تسنیم


95/2/7 - 12:07 - 2016-4-26 12:07:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن