تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815437079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اینجا مخصوص خانمهاست!


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: اینجا مخصوص خانمهاست! چند رسانه‌ای > عکس - از عطر میوه های تازه و ادویه جات گرفته تا برق گیرای رنگ پارچه ها همگی شما را یادبازارهای قدیمی و پرزرق و برق قدیمی آسیایی می اندازند.
بازار بزرگ ایمهال


بازار بزرگ ایمهال


بازار بزرگ ایمهال


بازار بزرگ ایمهال


بازار بزرگ ایمهال


بازار بزرگ ایمهال


بازار بزرگ ایمهال


بازار بزرگ ایمهال




      به گزارش توریسم آنلاین، بازار بزرگ "ایمهال" که به معنای "بازار مادر" است در "مانیپور"-هند- قرار دارد و علاوه بر توصیفات فوق از نظر دیگری هم جالب به نظر می رسد. در این بازار که قدمتی 500 ساله دارد هر 4 هزارفروشنده و تاجر آن زن هستند و این تنها بازار کاملا زنانه آسیا و احتمالا جهان است. اگرچه بحث بر سر تاریخ شکل گیری آن هنوز ادامه دارد اما گمان می رود که به قرن شانزدهم باز می گردد و این شکل از بازار زنانه مربوط به عصر "Lallup" می شود. تنها زنان متاهل می توانند دکه خود را به راه اندازند و این شغل نسل به نسل میان زنان می چرخد و نمادی از قدرتمندی زنان مانیپور است. با وجود راه اندازی بازارهای تازه اما این بازار قدیمی هنوز هم پر رونق است.
17282 

کلید واژه ها: بازار کار - هند -




سه شنبه 7 اردیبهشت 1395 - 10:36:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


تصویری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن