تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820389231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکذیب حضور بازیگر ممنوع التصویر در علی البدل


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: سحر قریشی که چند سال است ممنوع التصویر است قرار بود با «علی البدل» ساخته سیروس مقدم دوباره در تلویزیون دیده شود اما تهیه کننده سریال اعلام کرد که وی در کار حضور ندارد.
 بازیگر ممنوع التصویر الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «علی البدل» درباره حضور سحر قریشی که پیش از این اعلام شده بود در این سریال حضور دارد، گفت: ما هنوز قراردادهای سریال «علی البدل» را نبسته ایم و حضور بازیگران در این سریال قطعی نیست.وی افزود: ممکن است با افراد زیادی برای حضور در سریال گفتگو شود اما این به معنای قطعیت حضور آنها نیست.تهیه کننده سریال «علی البدل» در پایان گفت: سحر قریشی در این سریال حضور ندارد و ما هنوز درگیر مذاکرات هستیم و با صحبت هایی که با محسن تنابنده داشتیم به این نتیجه رسیدیم که تغییراتی در گروه بازیگران داشته باشیم.سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و طرحی از محسن تنابنده قرار است برای شبکه یک ساخته شود. اگر تصویربرداری این سریال به موقع انجام شود برای پخش در ماه مبارک رمضان در کنداکتور قرار می گیرد. علی اصغر پورمحمدی روز گذشته پنجم اردیبهشت ماه اعلام کرد که تنها شبکه یک و شبکه دو در ماه رمضان سریال دارند و هنوز هم این سریال ها به قطعیت نرسیده اند.به گفته سیروس مقدم، «علی البدل» داستان آدم هایی است که حضور دارند اما حق رای ندارند و معمولا در نهادها و شوراها این اعضای علی البدل همیشه بوده اند.
مهرمطالب مرتبط:سحر قریشی و همسرش امید علومی در کنار حامد پهلان! + عکسگاف عجیب سحر قریشی در برنامه رشید پور دردسرساز شد!+تصاویردو فیلم از سحر قریشی در جشنواره با اعتراض و ترک تماشاگران از سالن مواجه شد!
مطالب پیشنهادی


گزارش تصویری اعمال زیبایی برای جوانسازی و زیبایی صورت


جگونه درمجالس زنانه بدرخشیم ؟! + تصاویر دیدنی


راز داشتن ابروهای زیبا + تصاویر


اندامی زیبا و لاغر داشته باشید





سه شنبه 7 اردیبهشت 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن