تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802917135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جیرفت: ادامه همکاری مدیران بستگی به اجرای اقتصاد مقاومتی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار جیرفت:ادامه همکاری مدیران بستگی به اجرای اقتصاد مقاومتی دارد
خبرگزاری فارس: ادامه همکاری مدیران بستگی به اجرای اقتصاد مقاومتی دارد
فرماندار جیرفت گفت: ادامه همکاری هر یک از مدیران با این دولت بستگی به اجرای اقتصاد مقاومتی دارد و هر مدیری که در این زمینه کوتاهی کند باید با آن مجموعه خداحافظی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد امینی‌روش ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در راستای شعار سال جاری به معنای واقعی گام برداریم. وی بیان داشت: سال 94 را با وجود تمام محدودیت‌ها در حوزه‌های مالی، تحریم‌ها و ... به خوبی پشت سرگذاشتیم و در زمینه دیپلماسی خارجی به دنیا حقانیت نظام جمهوری اسلامی را ثابت کردیم و اعلام کردیم که ایران اهل جنگ نیست.

امینی‌روش ابراز داشت: ملت ایران باید وابستگی به درون خود داشته باشد و استقلال زمانی شکل می‌گیرد که مسئولان و مردم از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنند. فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: هنگامی که دروازه‌های تحریم بسته شد باید روی پای خود بایستیم و باید با وجود مذاکره و تعاملی که با دنیای خارج داریم مسیر پیشرفت و توسعه خود را ادامه دهیم. وی عنوان کرد: بزرگترین سرمایه کشور نیروی انسانی است و این تحریم‌ها و تهدیدها برای ما نعمت است و باید انضباط مالی را در جامعه حاکم و جلوی اسراف را بگیریم.

امینی‌روش در زمینه مسائل داخلی گفت: فضای همدلی، صمیمیت و اعتدال را در شهرستان جیرفت ایجاد کردیم و کمترین اتلاف وقت را در چالش‌های سیاسی داشتیم. وی ادامه داد: باید زمینه مشارکت و همدلی تمام افراد را برای سازندگی  شهرستان فراهم کنیم و مثلث توسعه اقتصادی شهرستان را در راستای اقتصاد مقاومتی سرعت گیرد و بدون توجه به اعتبارات دولتی باید در این زمینه فعالیت کنیم. فرماندار جیرفت عنوان کرد: در عمل هم نشان داده شده است که این کار انجام شدنی است و نیاز به همت و تلاش تمام افراد دارد.

وی ابراز داشت: در جیرفت به برکت نیروهای امنیتی و انتظامی هیچ اشرار شناسنامه‌داری نداریم و در زمینه امنیت در استان باید شکرگزار باشیم. امینی‌روش خاطرنشان کرد: در زمینه معیشت و اقتصاد، نگاه توسعه‌گرا است و باید زمینه رشد و توسعه منطقه و زمینه نقد منصفانه را برای تمام افراد فراهم کنیم. فرماندار جیرفت ادامه داد: پیگیر صدور مجوز مرز هوایی و بین‌المللی شدن فرودگاه جیرفت هستیم و کمیته حفاظت از آب تشکیل شده و دستگاه قضایی نقش موثری در حمایت از این کمیته داشته است.

وی با بیان اینکه بحث افت ولتاژ برق به حداکثر رسیده و حدود 11 میلیارد تومان در زمینه افت ولتاژ کار شده است، گفت: همچنین در زمینه توانمندسازی روستاها فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و باید انگیزه‌های روستائیان را افزایش داده و زیرساخت‌های لازم را در روستاها فراهم کنیم. وی افزود: در حوزه نظام سلامت اقدامات چشمگیری انجام شده و اصحاب رسانه باید گزارش عملکرد این حوزه‌ها را بیان کنند و به مردم اطلاع‌رسانی شود. فرماندار جیرفت بیان داشت: مردم در سال 94 در تمام عرصه‌ها حضور بی‌نظیری داشتند و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به خوبی برگزار شد و مردم در این انتخابات نشان دادند که این منطقه خواستگاه تمدن بشر است. امینی‌روش گفت: ما در شهرستان جیرفت زمینه حضور 135 سرمایه‌گذار بخش خصوصی را فراهم کردیم و سرمایه‌گذاری خوبی در این شهرستان انجام شده است.

وی بیان داشت: ادامه همکاری هر یک از مدیران با این دولت بستگی به اجرای اقتصاد مقاومتی دارد و هر مدیری که در این زمینه کوتاهی کند باید با آن مجموعه خداحافظی کند. فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: بحث آسیب‌های اجتماعی که شهرستان جیرفت را تهدید می‌کند باید بررسی شود و اداره بهزیستی در این زمینه اقداماتی انجام داده است. امینی‌روش ابراز داشت: سال گذشته شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با سابقه کمی که نسبت به سایر استان‌ها داشت، توانست رتبه برتر کشوری به خود اختصاص دهد و این امر با همکاری و تعامل تمام اعضا صورت گرفته است.

وی گفت: باید در کنار مسائل اقتصادی به کارهای فرهنگی توجه ویژه‌ای شود و دستگاه‌های فرهنگی تلاش بیشتری در این حوزه داشته باشند. فرماندار جیرفت از ستاد تسهیلات نوروزی قدردانی کرد و بیان داشت: امسال نسبت به سال گذشته 45 درصد بازدیدهای نوروزی افزایش یافت و حدود 200 هزار نفر بازدید کننده و مسافر نوروزی داشتیم. انتهای پیام/80031/ن40

95/01/21 :: 22:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن