تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819566078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاتل جنايت گلابدره محاكمه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قاتل جنايت گلابدره محاكمه مي‌شود
مردي كه دو سال قبل سه عضو يك خانواده را در خانه‌اي حوالي گلابدره تجريش به قتل رسانده بود در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شود.


به گزارش خبرنگار ما، متهم پرونده مرد 31 ساله‌اي به نام داريوش است كه ظهر روز دوشنبه 20 بهمن ماه سال 93 سه عضو يك خانواده را در خانه‌اي حوالي منطقه گلابدره در شمال تهران به قتل رساند.

داريوش آن روز كه با نيت شومي وارد خانه دوست صميمي‌اش شده بود ابتدا همسر دوستش به نام مينا و پس از آن مادر شوهر وي - حليمه - و در نهايت پسر خردسال مينا به نام عليرضا را به قتل رساند تا با اين سه قتل پازل جنايتش را كامل كند و ردي از خود به جاي نگذارد اما وي با هوشياري بازپرس حسين پورقاضي كشيك قتل تهران در محل حادثه بازداشت شد.

ساعت 12:30 روز حادثه بود كه ساكنان كوچه سيفي منطقه گلابدره تجريش متوجه آتش‌سوزي از واحد مسكوني ساختمان 9 واحدي شدند و بلافاصله به مأموران پليس و آتش‌نشاني اطلاع دادند.
 مأموران كلانتري 122 دربند پس از آتش‌سوزي جسد حليمه صاحب خانه و نوه شش ساله‌اش به نام عليرضا را داخل خانه كشف كردند كه مشخص شد با اصابت چاقو به قتل رسيده‌اند. تحقيقات اوليه نشان داد مادر و پدر عليرضا در واحد روبه‌روي اين آپارتمان زندگي مي‌كنند، بنابراين مأموران پليس براي تحقيق زنگ اين خانه را زدند اما زماني كه كسي در آپارتمان را به روي پليس باز نكرد، مأموران با شكستن در وارد خانه شدند و با جسد مينا در حالي كه سيم شارژر تلفن همراه به دور گردنش پيچانده شده بود مواجه شدند. لحظاتي پس از اعلام اين خبر قاضي حسين‌پور بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي پايتخت همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل به تحقيق پرداختند.
كارشناسان آتش‌نشاني آتش‌سوزي را عمدي اعلام كردند و بررسي‌هاي پليسي هم حكايت از آن داشت كه قاتل ابتدا عروس خانواده را خفه كرده و بعد سراغ مادر شوهر و نوه‌اش رفته و آنها را با چاقو به قتل رسانده است و در پايان براي از بين بردن آثار جرم و فريب پليس با بريدن شيلنگ گاز خانه را به آتش كشيده است.

در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت، بازپرس حسين‌پور به مردي به نام داريوش كه با لباس نو در محل حادثه حاضر شده بود مشكوك شد و از وي تحقيق كرد. داريوش مدعي بود كه از دوستان خانوادگي شوهر ميناست و دقايقي قبل در ميدان تجريش بوده كه با ديدن خودروي آتش‌نشانان آنها را تعقيب كرده كه متوجه شده خانه مادر دوستش آتش گرفته و به همين دليل نگران شده و داخل خانه آنها آمده است. پس از اين ادعا داريوش به دستور بازپرس بازداشت و براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان قرار گرفت.

متهم در بازجويي‌هاي بعدي وقتي با دلايل و مدارك روبه‌رو شد به حادثه‌اي هولناك اعتراف كرد.
وي گفت: من و شوهر مينا بچه يك محل بوديم و از 10 سال قبل با هم دوست هستيم و رفت و آمد خانوادگي داريم. مدتي قبل من و همسرم خانه‌مان را به محله‌اي در جنوب تهران برديم اما ارتباط خانوادگي ما قطع نشد. چند روزي بود كه با شوهر مينا كاري داشتم اما فرصتي پيدا نشد تا اينكه روز حادثه به در خانه‌شان رفتم. وقتي زنگ خانه را زدم مينا گوشي را برداشت و گفت كه شوهرش در خانه نيست اما از آنجا كه ما خيلي با هم صميمي بوديم مرا تعارف به ورود خانه كرد و من هم قبول كردم.
 وقتي وارد خانه آنها شدم من و مينا تنها بوديم كه شيطان سراغم آمد. نيت شومي در سر داشتم و به همين دليل به مينا نزديك شدم. مينا وقتي متوجه نيت بد من شد با من درگير شد كه در نهايت او را خفه كردم. پس از اين اسباب و اثاثيه خانه را به هم ريختم تا پليس را فريب دهم. ساعتي در خانه‌اش ماندم و از پنجره كوچه را زير نظر گرفتم تا در فرصت مناسب فرار كنم اما وقتي در آپارتمان را باز كردم حليمه مرا ديد كه به دروغ گفتم همسرم پيش ميناست و من براي اينكه راحت باشند آنها را تنها گذاشته‌ام. با اصرار او به خانه‌اش رفتم. حليمه به من مشكوك شده بود و خواست به خانه عروسش برود كه از پشت سر گلداني را به سرش كوبيدم. او خونين نقش بر زمين شد و بعد با چاقويي كه از خانه مينا برداشته بودم چند ضربه به او زدم.

خيلي ترسيده بودم و دوباره براي فرار در خانه را باز كردم كه اين بار با عليرضا روبه‌رو شدم. چاره‌اي جز از بين بردن او نداشتم، به همين خاطر عليرضا را به بهانه‌اي به داخل خانه مادربزرگش كشاندم. عليرضا با ديدن مادربزرگش فرياد كشيد كه او را هم... پس از اين چند عدد چك پول از خانه حليمه سرقت كردم و براي اينكه آثار جرم را از بين ببرم خانه را آتش زدم و از خانه فرار كردم. وي ادامه داد: از آنجا كه لباس‌هايم خوني بود به مغازه لباس‌فروشي‌اي در ميدان تجريش رفتم و با چك‌پول‌هاي سرقتي لباس نو خريدم و به محل جنايت بازگشتم كه با هوشياري قاضي دستگير شدم.

قاضي حسين‌پور پس از تحقيقات تكميلي قرار مجرميت و كيفرخواست متهم را به جرم سه فقره قتل عمد صادر كرد. بدين ترتيب متهم به زودي در دادگاه كيفري استان تهران پاي ميز محاكمه حاضر خواهد شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن