تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803304117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابلاغ ۱۰۰ سياست‌ اقتصاد مقاومتي در وزارت نيرو


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ابلاغ ۱۰۰ سياست‌ اقتصاد مقاومتي در وزارت نيرو
وزير نيرو با اعلام اينکه سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي مربوط به وزارت نيرو ابلاغ شده است، اعلام کرد: در روزهاي آينده، جدول زمانبندي اجراي طرح‌هاي نيرو مشخص مي‌شود.
به گزارش مهر، حميد چيت‌چيان اظهار داشت: ما در سال گذشته از کل اعتبارات بودجه عمومي در بخش عمراني، موفق به جذب ۳۷ درصد بودجه شديم و دولت به دليل ضرورت طرح‌هاي روستايي به وزارت نيرو اعتماد کرد تا با اين اعتبار بتواند 2 ميليون و ۱۰۰ هزار نفر جمعيت روستايي را در سطح کشور از نعمت آب لوله‌کشي سالم و بهداشتي برخوردار کند. ما بايد تمام تلاش خود را بکنيم تا در نهايت دقت اين اعتبارات فقط براي مجتمع‌هاي آبرساني روستايي هزينه شود تا از اين اعتماد سربلند و روسفيد بيرون بياييم.

وزير نيرو با تأکيد براينکه طرح‌هاي آبرساني روستايي بايد با جديت تمام پيگيري شود، گفت: مهم‌ترين کار امسال که بر دوش آحاد جامعه و دولت است، اجرايي کردن سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي براي اقدام و اجرا و عملياتي کردن پروژه‌هاي نيمه‌تمام است.

وي در ادامه با بيان اينکه با توجه به محدوديت منابع مالي دولت، با مجوز مقام معظم رهبري هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان براي طرح‌هاي مجتمع‌هاي آبرساني روستايي اختصاص پيدا کرده، بيان داشت: اگر تا پايان سال جاري برنامه قابل قبولي نداشته باشيم و نتوانسته باشيم اهداف خود را اجرايي کنيم، هيچ عذري از ما پذيرفته نخواهد شد.

چيت‌چيان با اشاره به اينکه هم‌اکنون شرايط سخت اقتصادي در تمام منطقه حاکم است و کشورهاي مختلف دچار چالش جنگ و رکود شرايط اقتصادي و کاهش درآمد هستند، گفت: بايد با دقت کامل به تمام جزئيات توجه داشت و با استفاده از فرصت‌هاي در اختيار، به گونه‌اي اقدام کنيم تا کارنامه روشني را در راه خدمت به مردم از خود به جاي بگذاريم.
وزير نيرو با بيان اينکه سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي دقيق و جامع و به‌صورت يک مجموعه منسجم ابلاغ شده و اگر آن را جابه‌جا کنيم، نتيجه نخواهد داد، افزود: اگر بخواهيم موفق شويم بايد دقيقاً تمام موارد را پيگيري کنيم تا به نتيجه مطلوب برسيم.

وي با اشاره به اينکه برخي تصور مي‌کنند اقتصاد مقاومتي سياستي براي رياضت اقتصادي است، گفت: چنين چيزي صحت ندارد و سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي متضمن توسعه و رشد کشور است. سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي، سياست ايجاد ارتباط قوي با جهان بوده و موجب کارايي و بهره‌وري کشور خواهد شد.

وزير نيرو با اشاره به اين مطلب که برخي بندهاي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي مستقيماً به وزارت نيرو مرتبط است، تأکيد کرد: افزايش صادرات برق يا کاهش شدت انرژي که مربوط به انرژي الکتريکي يا سوخت‌هاي هيدرو کربني است از آن جمله محسوب مي‌شوند.
وي با اشاره به ۵۲ مورد از موارد تفکيکي سياست‌هاي بيست‌وچهارگانه اقتصاد مقاومتي مربوط به وزارت نيرو افزود: اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي، وظيفه سنگيني بر دوش وزارت نيرو است و اين موضوع يک عزم همگاني را طلب مي‌کند. پس از تفکيک برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي و بررسي آنها، نتيجه حاصله بيش از ۱۰۰ برنامه بود که معاون اول رئيس‌جمهور آن را ابلاغ کرد و ۱۷‌مورد از اين برنامه‌ها بنا به پيشنهاد وزارت نيرو بوده، اين وزارتخانه به عنوان مجري اين طرح‌ها انتخاب شده که از اين ميان چهار مورد مرتبط با شرکت‌هاي آب و فاضلاب است و قرار شده که براي اجراي هر کدام از اين موارد کلان يک مجري انتخاب شود.

منبع : مهـــر



تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن