تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820957087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسیه: اجرای برجام در حال انتقال به مرحله پایدار است


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



روسیه: اجرای برجام در حال انتقال به مرحله پایدار است
روز نو :  
وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نخستین نشست مذاکرات ایران و 1+5 پس از آغاز اجرای برجام در وین برگزار شد.شرکت کنندگان در این نشست تاکید کردند که روند اجرای آن مطابق برنامه تعیین شده ادامه دارد و در حال انتقال به مرحله پایدار است.
 
به گزارش روز نو، در این بیانیه كه امروز (جمعه) منتشر شد، آمده است: در نشست وین، وضع اجرای برجام بررسی شد و طرفین با رضایت خاطر نشان كردند كه اجرای این توافق به مرحله پایدار و قابل پیش بینی كاملا مطابق با تصمیم ها و تفاهم های قبلیدر حال انتقال است.
براساس گزارش های انتشار یافته در نشست وین، گروه های كاری ایران و 1+5 برنامه ادامه اجرای برجام را تنظیم كردند.
 
نخستین كمیسیون مشترك ایران و 1+5 پس از اجرای برجام برای بررسی روند اجرای توافق جامع، لغو تحریم ها و موانع پیش رو به ریاست سید عباس عراقچی و هلگا اشمیددر هتل كوبورگ وین تشكیل شد.
رییس ستاد پیگیری اجرای برجام شامگاه جمعه پس ازپایان كمیسیون مشترك ایران و 1+5 در وین به خبرنگاران گفت: یكی از مواردی كه در این جلسه صورت گرفت تشكیل گروه كاری مربوط به رفع تحریم ها بود. قرار شد كمیسیون مشترك یك گروه كاری جداگانه داشته باشد و هر جا كه ایران احساس كند تحریم ها برداشته نشده یا حركت رو به جلو و مناسبی ندارد در آن گروه كاری بررسی شود.
 
 
وی اضافه كرد: گروه كاری هم توصیه های خود را برای حل و فصل موضوع خواهد داشت و در صورت لزوم در كمیسیون مشترك به بحث گذاشته می شود.
رییس ستاد پیگیری اجرای برجام گفت: امروز سومین كمیسیون مشترك ایران و 5+1 و اولین كمیسیون مشترك بعد از اجرایی شدن برجام بود كه بیش از 4 ساعت به طول انجامید.

منبع: ایرنا


تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن