تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819111954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجروح شدن 40 پلیس در تصادف با موتور


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مجروح شدن 40 پلیس در تصادف با موتور




رئیس پلیس راهور تهران گفت: در سال گذشته موتور سیکلت سوران بیش از 40 پلیس را به صورت سهوی و عمدی زیر گرفته و مجروح کردند.





خبرگزاری میزان: رئیس پلیس راهور تهران گفت: در سال گذشته موتور سیکلت سوران بیش از 40 پلیس را به صورت سهوی و عمدی زیر گرفته و مجروح کردند.

سردار تیمور حسینی با اشاره به اجرای طرح برخورد با موتور سواران متخلف گفت: این طرح از روز چهارشنبه بار دیگر در تهران آغاز شده است و ماموران پلیس راهور با تخلفات حادثه ساز و رعایت نکردن قوانین برخورد می کنند و وسیله نقلیه این افراد توقیف و به پارکینگ منتقل می شود.

وی ادامه داد: ما حساسیت و وضع زندگی موتور سواران را درک می کنیم و فقط از آنها می خواهیم خطوط قرمز پلیس را رعایت کنند تا خودشان دچار حادثه نشوند.

رئیس پلیس راهور تهران گفت: موتور سواران بعد از عابران پیاده دومین گروه آسیب پذیر در حوادث رانندگی هستند.

سردارحسینی درباره خط قرمز پلیس برای موتور سواران افزود : یک موتور سوار در تهران علاوه بر همراه داشتن تمامی مدارک قانونی، باید از کلاه ایمنی استفاده کند و هیچگاه در خطوط ویژه تردد نکند. رئیس پلیس راهور تهران گفت: راکبان موتور سیکلت نباید از چراغ قرمز عبور کنند یا بر خلاف جهت تردد کنند و یکی دیگر از خطوط قرمز پلیس حرکت موتورها در پیاده رو است.

وی درباره رفتار بد برخی ماموران پلیس با موتور سواران گفت: اگرچه برخی ماموران که به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسند تخلفی را مرتکب می شوند اما بد نیست بدانید که تنها در سال 94 ، بیش از 40 مامور و افسر پلیس راهور در تصادف های سهوی و عمدی با موتور سواران زیر گرفته شده و مجروح شدند و بسیاری از آنها از ناحیه سر،دست و پا دچار شکستگی شدند که خوشبختانه در این حوزه تصادف منجر به فوت نداشتیم.







تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن