تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820798505




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پست برق ۶۳.۲۳۰ كیلوولت شهید بسطامی شاهرود به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور وزیر نیرو در شاهرود؛ پست برق ۶۳.۲۳۰ كیلوولت شهید بسطامی شاهرود به بهره برداری رسید رئیس مدیر عامل شركت برق منطقه ای سمنان گفت: ساخت این پست برق برای بهبود شاخص های كیفی برق در شبكه استان به خصوص دامغان و شاهرود بوده كه ۱۴۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.
۱۳۹۵ يکشنبه ۱ فروردين ساعت 06:40

خبرگزاری پانا+پست برق ۶۳.۲۳۰ كيلوولت شهيد بسطامي شاهرود به بهره برداري رسيد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، سید علی اكبر صباغ، افزود: نیاز های بوجود آمده در توسعه منطقه به ویژه در بخش صنعت و كشاورزی ساخت این پست را ضروری كرده بود.
وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پست، علاوه بر ایجاد ظرفیت های جدید برای برق رسانی به متقاضیان و مشتركین برق به ویژه در بخش صنعت وكشاورزی، قابلیت اطمینان و پایداری شبكه نیز افزایش خواهد یافت و همچنین زیر ساخت مناسبی برای توسعه و همچنین ایجاد پست های جدید الاحداث فوق توزیع در استان به ویژه شهرستان های دامغان و شاهرود فراهم خواهد آمد.
رئیس مدیر عامل شركت برق منطقه ای سمنان اظهار کرد: شهرستان های شاهرود و دامغان درحال حاضر هریك دارای یك پست ۶۳.۲۳۰ كیلوولت هستند كه با توجه به موقعیت قرارگیری پست جدید، شرایط برای استفاده بهینه از آن و بهره مندی هرچه بهتر شبكه برق استان و این دو شهرستان فراهم آمده است.
صباغ افزود: پست۲۳۰ كیلوولت شهید بسطامی در محل پست ۴۰۰ كیلوولت موجود احداث شده و این امر موجب كاهش هزینه های احداث این طرح شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن