تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813060058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشای یک نمونه از خدمت رسانی سعودی ها به صهیونیست ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: افشای یک نمونه از خدمت رسانی سعودی ها به صهیونیست ها


رسانه های صهیونیستی فاش کردند که سعودی ها از ۳۵ سال پیش سابقه خدمت رسانی به اشغالگران فلسطین را داشته اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از ایرنا، روزنامه صهیونیستی هاآرتص جزئیات عملیات سعودی ها برای نجات کشتی جنگی صهیونیستی حامل موشک در سال 1981 میلادی را فاش کرد. این روزنامه صهیونیستی نوشت: بسیار سخت است درک کنیم چگونه این حادثه به این مهمی جزو اسرار باقی ماند.  یعنی کشتی جنگی حامل موشک اسرائیل 62 ساعت در سواحل کشوری که در ظاهر ما را دشمن می خواند، گرفتار شده باشد و این کشور در عملیاتی دراماتیک برای نجات کشتی تلاش کند. هاآرتص افزود: وزارت جنک [رژیم نامشروع] اسرائیل در پنجم آوریل 1981 اعلام می کند کشتی جنگی حامل موشک دو هفته قبل در مسیرش از حیفا به ایلات به علت مشکلات فنی دریکی از سواحل سعودی به گل نشسته است.
این کشتی  از نوع ساعر 3 و یکی از کشتی های طرح شربورک  بود که برای نیروی دریائی فرانسه ساخته شده بود اما در سال 1969 به طور قاچاق وارد سرزمین های اشغالی فلسطین شد. این کشتی حامل موشک بعداز خروج از بندر حیفا در 22 ماه سپتامبر به سوی پایگاه نیروی هوائی [رژیم نامشروع] اسرائیل در بندر ایلات حرکت می کند بعد از عبور از  کانال سوئز وارد تنگه تیران می شود. روز 24 ماه آوریل سیستم راداری کشتی از کار افتاد و کشتی در آبهای عربستان سعودی متوقف شد.
آریل شارون  وزیرجنک وقت [رژیم نامشروع] صهیونیستی دستور داد تا یک کمیته تحقیق تشکیل شود و  ایالات متحده بین [رژیم نامشروع] اسرائیل و سعودی ها میانجیگری می کند. در چارچوب توافق صورت گرفته، نیروهای جنگی ارتش صهیونیستی به منطقه ای که این کشتی به گل نشسته بود وارد شدند و سعودی ها نیز کمک کردند. در آن زمان رافائیل ایتان رئیس وقت ستاد مشترک ارتشی صهیونیستی در بیانیه ای جنگی اعلام کرد: برداشت درست موجب شد تا سعودی ها به درستی رفتار کنند زیرا می دانستند که اگر ما را برنجانند با بکارگیری زور و قوت کشتی به گل نشسته را نجات می دهیم. یکی از شرکت کنندگان درعملیات نجات کشتی صهیونیستی که خلبان بالگرد است  می گوید: هنگامی که به من دستور داده شد برای نجات و انتقال خدمه کشتی باید پرواز کنم تصورم این بود که ماموریت سختی در منطقه دشمن! است است و خود را برای پرواز بر فراز کشتی و استفاده از طناب برای نجات خدمه آماده کرده بودم. اما هنگامی که به محل ماموریت رسیدم مشاهده کردم کشتی روی شن های ساحل است و خدمه از آن بالا و پائین می روند بدون این که حتی کفش آنها خیس شده باشد.   گزارش های مشابه و بسیار دیگری نیز وجود دارد که با تاکید بر ترسو و جبون بودن سعودی ها نشان می دهد هرگاه با آنها قاطعانه برخورد شود، مطیع و فرمانبردار می شوند.


جمعه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن