تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819612915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران رای دیوان عالی امریكا را به رسمیت نمی شناسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ظریف: ایران رای دیوان عالی امریكا را به رسمیت نمی شناسد وزیر خارجه كشورمان با تاكید بر این كه ایران رای دیوان عالی آمریكا را به رسمیت نمی شناسد، گفت دولت آمریكا به خوبی می داند كه هر گونه اقدامی در رابطه با اموال ایران این كشور را در مقام پاسخگویی و بازگردان این اموال به مردم ایران قرار خواهد داد.
۱۳۹۵ جمعه ۳ ارديبهشت ساعت 09:35

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، محمد جواد ظریف روز پنجشنبه در پایان نشست ویژه مجمع عمومی سازمان ملل در رابطه با تغییرات اقلیمی تصریح كرد كه در دیدار روز جمعه خود با جان كری وزیر خارجه آمریكا هیچ موضوعی جز مسئله برجام و نكات مربوط به اجرای درست آن مورد بحث قرار نخواهد گرفت.
وی افزود :بحث ما در این دیدار دنباله گفت و گو های قبلی بر سر برجام خواهد بود و قرار شده است كه طرف آمریكایی نكاتی را كه در گفت و گوی قبلی از سوی ما و در رابطه با نحوه اجرایی شدن درست برجام مطرح شده بود مورد بر رسی قرار بدهند و به ما جواب بدهند.
وزیر خارجه كشورمان در پاسخ به این سوال ایرنا كه آیا در این دیدار پیرامون رای دیوان عالی آمریكا نیز گفت و گو یی خواهد شد یا نه ؟گفت: ما همان طور كه گفتیم رای این دادگاه را به رسمیت نمی شناسیم و دولت آمریكا بخوبی از این موضوع اطلاع دارد.
وی افزود : آمریكا این را هم به خوبی می داند كه هر اقدامی در رابطه با اموال ایران انجام بدهد در آینده این كشور را در مقام پاسخ گویی قرار خواهد داد و باید این اموال را به ایران برگرداند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن