تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819904537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ربیعی: مراکز درمانی در مناطق محروم گسترش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ربیعی: مراکز درمانی در مناطق محروم گسترش می یابد


وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی گفت: گسترش مراکز درمانی در مناطق محروم و حاشیه شهرها امسال و سال ۹۶ در دستور کار قرار دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، علی ربیعی که به مناسبت هفته سلامت و گرامیداشت روز پدر از بیماران بستری در بیمارستان میلاد عیادت می کرد در جمع خبرنگاران افزود: بیمارستان شهید فیاض بخش در غرب تهران و ایجاد بیمارستانی در شهر ری شبیه بیمارستان میلاد را برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیمه شدگان تأمین اجتماعی در دستور کار داریم.

وی گفت: همچنین امسال بیمه زنان سرپرست خانوار را با شدت بیشتری ادامه خواهیم داد و برنامه های زیادی برای اجرای کمک های اجتماعی در دستور کار داریم که بیمه فراگیر اجتماعی برای افرادی که بیمه اجتماعی نیستند از جمله آنهاست.

ربیعی افزود: حدود 10 میلیون نفر از 11 میلیون نفر گروه هدف بیمه سلامت کارگران هستند و ما بیمه کردن کارگران غیررسمی و افرادی که اشتغال تمام وقت ندارند را در دستور کار داریم.

وی گفت: همچنین با سازمان حرفه ای قراردادی را به منظور آموزش معلولان متناسب با شرایط فیزیکی آنها نهایی کردیم.   وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: خانواده‌های دارای 2 معلول به بالا تا نیمه اول سال 96 صاحبخانه می‌شوند.
 همزمان با سالروز فرخنده ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دیدار خانواده‌ای با 4 فرزند معلول رفت.
وی در دیدار با پدر این خانواده ضمن تبریک روز پدر، درباره وضعیت خانه‌دار شدن خانواده‌های دارای 2 فرزند معلول به بالا خبرهایی را اعلام کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا پایان نیمه اول سال 95 بیش از 80 درصد معلولان تحت پوشش وسایل کمک ‌توانبخشی قرار خواهند گرفت.
ربیعی در این دیدار با تبریک روز پدر به پدران کارگر و آنهایی که با سختی فرزندان معلول خود را که بزرگ کردن آنها رنج مضاعف دارد، تربیت می‌کنند، گفت: شنیده بودم در خانواده‌ای، یک پدر با تمام سختی‌ها 4 فرزند معلول خود را بزرگ می‌کند.
وی افزود: در این خانواده یک فرزند مبتلا به سندرم داون، 2 فرزند دارای معلولیت ذهنی شدید و یک فرزند دختر نیز دچار معلولیت از ناحیه 2 پا است که در محله‌ای در جنوب تهران مستاجرند و پدر خانواده با سختی‌های بسیار زندگی را اداره می‌کند.
وزیر رفاه درباره حل مشکل مسکن خانواده‌های دارای دو فرزند معلول به بالا گفت: از سال 94 طرح خانه‌دار شدن این خانواده‌هاا در حال اجراست به گونه‌ای که تا پایان سال 96 تمام این خانواده‌ها باید صاحب خانه شوند.
ربیعی ادامه داد: این خانواده که دارای 4 فرزند معلول هستند در روند تحویل مسکن در اولویت قرار خواهند گرفت؛ پدر خانواده که بعد از 15 سال کار کردن هیچ سابقه بیمه‌ای نداشته و هم‌اکنون نیز بیکار شده است تحت حمایت قرار می‌گیرد و تا پایان اردیبهشت در یک واحد تولیدی مشغول به کار خواهد شد یا منابع مالی برای کار در اختیارش قرار می‌گیرد.
وزیر رفاه اضافه کرد: وسایل کمک توانبخشی، بخش دیگری از نیاز معلولان است و امسال 100 میلیارد تومان بودجه برای تامین این وسایل در نظر گرفته شده و تا پایان سال 95 بیش از 90 درصد معلولان را تحت پوشش قرار می‌دهیم.
ربیعی ادامه داد: 11 هزار خانوار شهری دارای 2 معلول به بالا هستند که باید تحت پوشش مسکن قرار گیرند و تاکنون 2 هزار خانه به این خانواده‌ها تحویل داده شده است و البته حجم بالای تحویل‌ها در سال 95 خواهد بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین برای شاغل شدن دختر معلول این خانواده قول مساعد داد.

 


پنج شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن