تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820933788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادقی: تراکتور با تاکتیک جدید گل زد!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: صادقی: تراکتور با تاکتیک جدید گل زد!
مدافع صبای قم معتقد است اعتراضش به داور بازی صحیح نبوده اما او باید به فرزاد حاتمی نیز اخطار می‌داد.

امیرحسین صادقی در مورد تساوی صبا مقابل تراکتورسازی به "ورزش سه" گفت: بازی خوبی بود. ما نیمه اول بالای سه، چهار موقعیت 100 درصد گل داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد ولی از آن طرف بر اثر اتفاقات فوتبالی و تاکتیک‌های جدید که با اوت دستی موقعیت ایجاد می‌شود، توپ تراکتوری‌ها آمد و وارد گل ما شد.

او ادامه داد: نیمه اول فشار زیادی به خط دفاعی ما وارد شد اما در نیمه دوم بازی را یک طرفه کردیم و می‌توانستیم زودتر به گل برسیم؛ در ضد حملات تیم تراکتورسازی هم خط دفاعی ما موفق بود و اجازه ندادیم توپ وارد دروازه‌مان شود. خدا را شکر دقایق آخر یک گل زدیم تا بازنده تبریز را ترک نکنیم.

مدافع صبای قم در مورد چهار بازی تیمش تا پایان فصل اظهار کرد: ما به همراه کادر فنی سعی داریم نتایج خوبی را در مسابقات باقی مانده لیگ کسب کنیم؛ بازی سخت زیادی داریم ولی امیدواریم به پیروزی برسیم و بتوانیم جایگاه صبا را بهتر کنیم.

صادقی پیرامون اعتراضش به صالحی داور بازی تراکتورسازی و صبا در عدم اعلام هند فرزاد حاتمی گفت: اعتراض من شکل خوبی نداشت و کارت آقای صالحی درست بود ولی حرکت آقای حاتمی در توقف موقعیت ما با استفاده از دستش هم به نظرم اخطار داشت که این اتفاق نیفتاد.

او در مورد فحاشی تماشاگران تراکتورسازی و توپ جمع کن این بازی ابراز کرد: این موضوعی نیست که بخواهیم به آن بها بدهیم و بگوییم فلانی اینطور و آنطور فحش داد؛ فوتبالی یا غیر فوتبالی این بازی گذشت و ما تمرکزمان روی مسابقه هفته آینده مقابل ذوب‌آهن است تا ان‌شاالله به 3 امتیاز برسیم.

کاپیتان سابق استقلال تهران پیرامون دربی امروز نیز اظهار نظری انجام نداد.


12:58  1395/01/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن