تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820088031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادقی: برد تراکتور و ذوب ما را آسیایی می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: صادقی: برد تراکتور و ذوب ما را آسیایی می‌کند
هافبک صبای قم پیروزی در دو دیدار آینده برابر تراکتورسازی و ذوب‌آهن را کلید آسیایی شدنشان می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"،  اکبر صادقی در مورد پیروزی 4 بر صفر صبا مقابل سایپا گفت: با توجه به نتایج ضعیفی که در هفته‌های اخیر داشتیم یک برد ارزشمند و روحیه‌بخش کسب کردیم؛ در روزی که همه بازیکنان سنگ تمام گذاشتند، تلاش کردند و دستورات تاکتیکی علی آقا(دایی) را در زمین انجام دادند توانستیم نتیجه خوبی رقم بزنیم و با پیروزی زمین را ترک کنیم.

او ادامه داد: هفته‌های اخیر هم خوب بازی می‌کردیم اما بدشانس بودیم و در زدن ضربات آخر موفق عمل نمی‌کردیم ولی گل دقایق ابتدایی بازی سایپا کمک کرد روحیه مضاعفی به تیم اضافه شود و بتوانیم پیروزی پر گلی رقم بزنیم.

هافبک صبای قم  دو گلی که مقابل سایپا به ثمر رساند را نتیجه تلاش هم تیمی‌هایش دانست و افزود: هر بازیکنی هم جای من بود از آن موقعیت‌ها استفاده می‌کرد و فقط با زحمات بازیکنان گل زدم؛ فرقی نمی‌کند گل به نام چه کسی ثبت شود و مهم پیروزی صبا است که امیدوارم تا پایان فصل ادامه یابد.

صادقی در مورد اهداف صبا در این فصل عنوان کرد: بازی‌های سختی با تیم‌های بالاتر از خودمان مثل تراکتورسازی و ذوب‌آهن که فاصله کمی با آنها داریم خواهیم داشت؛ این دو مسابقه 6 امتیازی است و اگر بتوانیم مقابل آنها نتیجه بگیریم می‌توانیم به کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشیم و جایگاه خوبی کسب کنیم.

او با اشاره به بازی آینده تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: آنها در لیگ و آسیا بازی می‌کنند و از طرف دیگر امروز مسابقه سختی با ذوب‌آهن خواهند داشت؛ فکر می‌کنم از نظر بدنی خسته هستند و ما باید بتوانیم از این فرصت بهره ببریم و تاکتیک علی آقا را در زمین اجرا کنیم تا بتوانیم به 3 امتیاز برسیم؛ تراکتورسازی تیم خوبی است که برای قهرمانی تلاش می‌کند ولی صبا دست کمی از این تیم ندارد.


15:56  1395/01/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن