تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819145910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرسپولیس پس از مدت ها به استقلال رسید/ نفت و تراکتورسازی مدعیان جدید لیگ


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: هفته بیست و پنجم لیگ برتر با صدرنشینی استقلال خوزستان به پایان رسید و استقلال تهران در این هفته مساوی کرد تا بعد از هفته ها صدرجدول را از دست بدهد و پرسپولیس به هم امتیازی استقلال رسید.
گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، هفته بیست و پنجم لیگ برتر با صدرنشینی استقلال خوزستان به پایان رسید. استقلال تهران در این هفته مساوی کرد تا بعد از هفته ها صدرجدول را از دست بدهد و البته هم امتیاز با پرسپولیس و برحسب تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار بگیرد.
پرسپولیس در این هفته در ثانیه های پایانی موفق به پیروزی برابر ملوان شد و تراکتورسازی و نفت تهران هم با پیروزی به 5 امتیازی صدرجدول رسیدند و حالا مدعی جدی کسب عنوان قهرمانی هستند.
معجزه گسترش فولاد شگفت انگیز
در یکی از زیباترین بازی های این هفته تیم گسترش فولاد تبریز در ادامه روند فوق العاده خود موفق شد راه آهن را در بازی که 10 نفره بود با پیروزی 3 بر 2 به پایان برساند. این تیم در این روزها با آمادگی بالایی در رقابت های لیگ برتر شرکت می کند و اگر این روند را زودتر شروع می کرد امروز این تیم بدون تردید مدعی جدی عنوان قهرمانی بود. گسترش فولاد در این هفته ها بهترین شکل از فوتبال را در بین تمام تیم های لیگ برتری ارائه می کند و همچنان امیدوار به کسب سهمیه آسیایی است. راه آهن با این شکست که اتفاقا بازی خوبی هم به نمایش گذاشت یک گام به سقوط به لیگ یک نزدیک تر شد.

خوزستانی ها برنده دربی هم نام ها
در یکی از مهمترین بازی های این هفته تیم استقلال خوزستان با پیروزی برابر استقلال اهواز قعر جدولی صدرجدول صعود کرد تا شاگردان عبدالله ویسی یک گام دیگر به خلق بزرگترین شگفتی تاریخ لیگ برتر نزدیک تر شودند. در این بازی فرناندو دخسوس با ثبت سیزدهمین کلین شیت فصل خود موفق شد یک آمار فوق العاده به جای بگذارد. این تیم با تنها 13 گل خورده بهترین آمار را در بین تمام تیم های لیگ برتری را دارد و از این نظر می توان این تیم را شایسته عنوان قهرمانی دانست.

سنگین ترین شکست تاریخ مربیگری آقا معلم
در یکی از عجیب ترین بازی های این هفته تیم صبا با 4 گل سایپا را شکست تا این تیم عملا از کورس رقابت بر سر کسب سهمیه آسیایی خارج شود. این سنگین ترین شکست مجید جلالی در تاریخ مربیگری اش است و دقیقا زمانی ...
[ مشاهده متن کامل خبر پرسپولیس پس از مدت ها به استقلال رسید/ نفت و تراکتورسازی مدعیان جدید لیگ در نسیم آنلاین ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن