تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815344499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوله های مدیریت بحران به سازمان متولی واگذار شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سوله های مدیریت بحران به سازمان متولی واگذار شد
کد خبر: ۵۸۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳ - 19 April 2016


طرح «اصلاحیه مصوبه الزام شهرداری به در اختیار قرار دادن کلیه پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران مناطق 22گانه شهر تهران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران» بررسی شد و با تلاش کمیسیون سلامت و همراهی اعضای شورای شهر تهران سوله های مدیریت بحران به سازمان متولی آن یعنی سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران واگذار شد.

به گزارش پرتال شورای اسلامی شهر تهران، رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر در بررسی این طرح، با تشریح فلسفه ایجاد سوله های بحران در شهر تهران، اظهار کرد: این سوله ها برای خدمات دهی به شهروندانی است که به دلیل ایجاد بحران دسترسی به آنها قطع شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع 110 سوله مدیریت بحران داریم، تاکید کرد: این سوله ها تحویل مدیریت بحران داده نشده است و چون فضای خالی است از آن به عنوان سوله ورزش بانوان استفاده می شود در حالی که کاربری این سوله ها ورزشی نبوده است. بدون شک با شرایط موجود اگر بحرانی در شهر تهران رخ دهد، آمادگی برای مدیریت بحران نداریم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران خواستار واگذاری این سوله های به مدیریت بحران شد.

حافظی پس از صحبت موافقان و مخالفان این طرح، گفت: با تجریه موجود این سوله ها در زمان بحران کاربرد لازم را نخواهد داشت زیرا در حال حاضر سوله ها در اختیار برخی از سازمان های شهرداری قرار گرفته است، برای نمونه این سوله ها در اختیار باغ موزه دفاع مقدس، سازمان فرهنگی و هنری، انبار دیزل ژنراتورهای یک سازمان، واحد اداری معاونت مالی و اداری یکی از مناطق و اسکان کارگران در منطقه دیگری شده است.

وی با بیان اینکه سوله های مدیریت بحران تنها دغدغه من به عنوان رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران نیست، تاکید کرد: این موضوع مصوبه شورای شهر تهران است که در تاریخ 22 مردادماه سال 92 تصویب شده است. بر اساس مصوبه شورای شهر تهران شهرداری ملزم است تمامی پایگاه های  پشتیبانی مدیریت بحران را به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران واگذار کند، زیرا این سوله ها برای این منظور ساخته شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل عدم تجهیز سوله های بحران، نباید کاربری آنها تغییر یابد، تاکید کرد: دوستان شورای شهر تهران نگران هستند که ساخت سوله های ورزش برای بانوان سالها به طول بیانجامد، باید بگویم که وقتی شهرداری تهران توان ساخت تعداد قابل توجهی مجموعه بهاران را در مدت زمان چند ماه دارد از این رو ظرفیت ساخت سوله های وزرشی برای بانوان نیز در کمترین زمان وجود دارد.

حافظی با بیان اینکه 15درصد از زلزله های دنیا در کشور ما رخ می دهد، تصریح کرد: قرار بود در بخشی از این سوله ها تجهیزات امداد و نجات نگهداری شود و بخشی از آن نیز برای ذخیره سازی مواد غذایی فاسد نشدنی و آب اختصاص یابد تا در زمان بحران بتوان از آن استفاده کرد. در این صورت فضای خالی در سوله های بحران وجود ندارد که بخواهیم از آن استفاده دیگری داشته باشیم.

وی پیشنهاد داد که باید سوله های مدیریت به سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران واگذار شود و بعد از واگذاری ، این سازمان با سازمان ورزش شهرداری تهران درباره کاربری 54 سوله تصمیم گیری شود البته باید در مدت زمان 2 ساله  و به صورت تدریجی سوله های ورزشی  استاندارد برای بانوان ساخته شود.

پیشنهادات کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در این خصوص این طرح مورد موافقت اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن