تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813211844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید سامانتا پاور از کامرون با حادثه روبرو شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بازدید سامانتا پاور از کامرون با حادثه روبرو شد
در اثر حادثه خودرو نظامی کاروان حامل سامانتا پاور نماینده آمریکا در سازمان ملل در کشور کامرون یک پسربچه هفت ساله کامرون کشته شد.
کد خبر: ۵۸۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۵ - 19 April 2016




کاروان حامل نماینده آمریکا در سازمان ملل که برای گفتگو با مقامات کامرون درباره مبارزه با تروریست های بوکوحرام به این کشور سفر کرده بود، دچار سانحه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، در اثر حادثه خودرو نظامی کاروان حامل سامانتا پاور نماینده آمریکا در سازمان ملل در کشور کامرون یک پسربچه هفت ساله کامرون کشته شد.

سامانتا پاور نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد برای گفتگو با مقامات کامرون درباره مبارزه با تروریست های بوکوحرام به این کشور سفر کرده است.

این حادثه در شهری واقع در شمال کامرون اتفاق افتاد که پاور و خبرنگاران آمریکایی برای بازدید از اردوگاه آوارگان به آنجا رفته بودند. بسیاری از مردم کشورهای آفریقای غربی به خاطر حملات تروریست های بوکوحرام در اردوگاههای شمال کامرون زندگی می کنند.

هیئت آمریکایی می گویند از پدر و مادر پسر ۷ ساله کامرونی دلجویی کرده اند. خودروی نظامی متعلق به ارتش کامرون با این پسربچه برخورد کرد.

مقامات کامرونی هیچ اطلاعاتی از هویت و خانواده این پسربچه کامرون در اختیار رسانه ها قرار ندادند. واکنش خاصی هم از سوی مقامات آمریکایی در کامرون نسبت به این حادثه نشان داده نشد.
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن