تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819668194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جلسه مدیریت فوریت های اجتماعی در مدرسه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاونت پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران خبرداد: برگزاری جلسه مدیریت فوریت های اجتماعی در مدرسه اولین جلسه مدیریت فوریت های اجتماعی در مدرسه با حضور معاون پرورشی و فرهنگی،معاون تربیت بدنی وسلامت، مدیر اداره حراست و روسای ادارات مشاوره و آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.
۱۳۹۵ سه شنبه ۳۱ فروردين ساعت 03:52

خبرگزاری پانا+معاونت پرورشی + اداره کل

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران،سید مجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این رابطهگفت:هدف از اجرای این طرح در مدرسه، ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان و کارکنان، ظرفیت سازی جهت مداخله به موقع ، موثر و ایجاد وحدت رویه در آموزش و پرورش در مواجهه با فوریت های پیش آمده و شناسایی و کمک به دانش آموزان در معرض خطر و پرخطر می باشد . در ادامه جلسه ،معاونت تربیت بدنی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بر نظام مراقبت در مدارس تاکید کرد و افزود: ترسیم نقشه خطر پذیری مناطق  می توانددر اجرای این طرح کمک کننده باشد و آزمون سلامت روان می توان ترسیم این نقشه را تسهیل نماید. در بخش دیگری از این جلسه ،محمد رزاقی رییس اداره حراست نیز تاکید کرد: باید پرونده جامع و کامل از د انش آموزانی که دچار خطرات و خودکشی های نافرجام شده اند، تشکیل داد تا کار حمایتی واحدهای مختف شروع شود و دانش آموز در سال های تحصیلی مورد بررسی و هدایت و حمایت قرار گیرند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن