تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819812232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پشت پرده یک «دلسوزی»/ چرا طاهری از بازیکنانش خواست 4 نشان ندهند؟


واضح آرشیو وب فارسی:پرسپولیس نیوز: پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس به فاصله یک روز پس از دربی 82 که با برتری 4 بر 2 سرخپوشان مقابل استقلال همراه بود به محل تمرین تیم رفت تا از پرسپولیسی ها تقدیر کند.
به گزارش سایت رسمی روزنامه خبروزشی؛ سرخپوشان نیز یک جشن تولد مختصر برای علی اکبر طاهری ترتیب دادند اما در عین تعجب، هنگامی که پرسپولیسی ها قصد خوشحالی و کری خوانی برای استقلالی ها مقابل دوربین های عکاسی را داشتند، طاهری از آنها خواست عدد 4 را نشان ندهند چراکه ممکن است باعث ناراحتی استقلالی ها شود!
این مدل دلسوزی البته باعث عصبانیت پرسپولیسی ها شد زیرا بازیکنان می گفتند: «چطور ممکن است ما آن همه کری خوانی استقلالی ها را تحمل کنیم اما حالا که 4 گل بهآنها زدیم، نباید عدد 4 را در جواب کری خوانی آبی ها نشان دهیم؟!»
دیروز یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس، دلیل این دلسوزی را به ما گفت. همان طور که می دانید، اسپانسر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشترک است و گویا این توصیه اسپانسر بوده که پرسپولیسی ها 4 را نشان ندهند زیرا ممکن است در ارسال پیامک استقلالی ها به سامانه پیامکی اسپانسر، مشکلاتی پیش بیاید.
عدد 4، همان عددی بود که اسپانسر دو باشگاه می خواست استقلالی ها آن را به سامانه پیامکی شان ارسال کنند و اگر پرسپولیسی ها به کری خوانی شان ادامه دهند، احتمال دارد استقبال استقلالی ها از این عدد و ارسال آن به سامانه پیامکی اسپانسر متوقف شود.
[ مشاهده متن کامل خبر پشت پرده یک «دلسوزی»/ چرا طاهری از بازیکنانش خواست 4 نشان ندهند؟ در پرسپولیس نیوز ]

پشت پرده یک «دلسوزی»/ چرا طاهری از بازیکنانش خواست 4 نشان ندهند؟






سه شنبه ، ۳۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرسپولیس نیوز]
[مشاهده در: www.perspolisnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن