تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815353106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش ایکنا از ثبت نام سی و نهمین مسابقات قرآنی اوقاف در شهرستان های زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه فعالیت های قرآنی:مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه فرصت مناسبی است تا فعالان عرصه قرآنی هر سال دانش قرآنی خود را به رقابت گذاشته و به همین بهانه هم که شده، مروری بر آموخته های خود داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، سی و نهمین دوره از مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه همانند دوره های قبل در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی و در سطوح و رشته های مختلف برگزار می شود تا همه فعالان عرصه قرآنی و فرهنگ دینی بتوانند در محیطی برابر، دانسته های خود را به محک آزمایش بگذارند.

در سی و نهمین دوره از این رقابت ها برادران و خواهران بالای ۱۸ سال در رشته های حفظ اجزا مختلف، قرائت، ترتیل، معارف، اذان، دعاخوانی، ابتهال هم سرایی و همخوانی قرآن کریم می توانند شرکت کنند که رشته های اذان و ابتهال فقط ویژه برادران برگزار می شود.

ثبت نام تا 20 اردیبهشت ادامه دارد

در همین رابطه حجت الاسلام محمود محمدی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار کرد: ثبت نام مرحله شهرستانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه که از ۲۲ فروردین سالجاری آغاز شده است، تا ۲۰ اردیبهشت، از طریق سایت quraniran.ir و یا مراجعه حضوری به ادارات اوقاف و امور خیریه هر شهرستان ادامه دارد.

جوانان استقبال خوبی از این مسابقات داشتند

همچنین حجت الاسلام حسن رضا محمدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده اظهار کرد: از چند روز گذشته که ثبت نام سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در خدابنده آغاز شده است با استقبال خوب علاقه مندان و فعالان عرصه قرآنی در این زمینه بودیم.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: جوانان بیشترین تعداد استقبال از این مسابقات را در سال های گذشته داشتند و در سالجاری و تاکنون که فقط چند روز از آغاز ثبت نام گذشته است، شاهد حضور تعداد زیادی از جوانان برای شرکت در این دور از مسابقات هستیم.

وی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی اوقاف هر سال برگزار می شود، تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات استعدادسنجی و پرورش استعدادهای برتر قرآنی است.

افراد بالای 18 سال می توانند در مسابقات شرکت کنند

همچنین حبیب ابراهیمی، ...
[ مشاهده متن کامل خبر گزارش ایکنا از ثبت نام سی و نهمین مسابقات قرآنی اوقاف در شهرستان های زنجان در خبرگزاری قرآنی ایران ]


سه شنبه ، ۳۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن