تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814286544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش دشمنان نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: - همشهری آنلاین: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دربیانیه ای با پاسداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشیان غیور، دلاور و ولایت مدار را مظهر اراده و استحکام ملت ایران و مایه عزت و افتخار میهن اسلامی دانست.
به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، درادامه این بیانیه آمده است: بیست و نهم فروردین، روز حیات دوباره ارتش و سالروز اعتماد تاریخ سازامام راحل به این نیروی عظیم انقلابی، یادآورتجدید میثاق غیورمردانی است که جانانه و عاشقانه در راه تحقق آرمانهای والا وانقلابی معمارکبیرانقلاب خودگام برداشتند تا با نثارجان خود، پیام انقلاب اسلامی ایران را به عنوان نقطه آغازخیزش تفکراسلامی تا دورترین کرانه های این کره خاکی ارسال کنند.
این بیانیه می افزاید: با پیروزی انقلاب اسلامی در22 بهمن 1357، برخی اشخاص و جریان های خاص در داخل کشور با تکیه براین تحلیل که ارتش درایران وابسته به رژیم شاهنشاهی است، اعتقاد به انحلال آن داشتند، اما بنیانگذار انقلاب اسلامی با بصیرت الهی، وسعت نظر و دوراندیشی شگرف که داشتند، با صدوراعلامیه ای تاریخی، مشروعیت و هویت ارتش اسلام را تأیید و اعلام کردند که ارتش مورد حمایت و پشتیبانی رهبری و نظام اسلامی است و با این عمل، روح تازه ای در کالبد ارتش دمیده شد و 29 فروردین سال 1358 یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران با ساز و برگ تمام در خیابان های سراسرکشور رژه رفتند و پیوستگی خود را با ملت و رهبرکبیرانقلاب اسلامی اعلام داشتند.
درادامه بیانیه وزارت دفاع آمده است: شاید درکمتر دوره ای ازحیات اجتماعی ملت ایران «ارتش» از موقعیت و اقتدار و آمادگی دفاعی امروز برخوردار بوده باشد؛ ارتشی که با پیام امام جان دوباره ای گرفت و درفاصله زمانی 37ساله اخیر، درخدمت اهداف و آرمان های ملت و سربلندی کشور خویش، تلاش صادقانه انجام داده باشد و اوج این وفاداری نیز در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد، بهطوری که ارتش جمهوری اسلامی ایران نه تنها در همان روزهای آغازین جنگ توانست دشمن را در زمین، هوا و دریا زمین گیر کند ، بلکه تا روز پایانی جنگ تحمیلی، با تقدیم 48 هزار شهیدو هزارن جانباز وآزاده برگ زرینی در تاریخ افتخارات خود ثبت کرد.
وزارت دفاع در ادامه آورده است: با پایان جنگ تحمیلی نه تنها از آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران کاسته نشد بلکه ...
[ مشاهده متن کامل خبر ارتش دشمنان نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشت در همشهری آنلاین ]

 ارتش دشمنان نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشت






یکشنبه ، ۲۹فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن