تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798421169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراف به قتل بعد از ٢ ماه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اعتراف به قتل بعد از ٢ ماه
کد خبر: ۵۸۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ - 17 April 2016


یکی از اراذل‌واوباش سابقه‌دار که هم‌محلی خود را به قتل رسانده بود، بعد از دو ماه بازداشت به قتل اعتراف کرد.

به گزارش شرق، وقوع درگیری منجر به قتل در منطقه فلاح ساعت ١٤:٤٥ روز ١٨ بهمن سال گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ به کلانتری ابوذر اعلام و با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه، مشخص شد فردی به نام ابراهیم (٣٥ساله) بر اثر اصابت ضربه چاقو به ناحیه چپ سینه فوت شده است.

 این پرونده برای رسیدگی به اداره ویژه مبارزه با قتل پلیس آگاهی ارجاع شد و کارآگاهان ساعت ١٥ همان روز از طریق تماس صورت‌گرفته با مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ اطلاع پیدا کردند جوانی به علت جراحت‌های شدید دست ‌و پاها به بیمارستانی در همان نزدیکی محل قتل مراجعه و تحت اقدامات درمانی قرار گرفته است و با توجه به احتمال ارتباط این دو موضوع به یکدیگر، بلافاصله کارآگاهان به بیمارستان رفتند و تحقیقات از مجروح به‌نام «رضا» (٢٦ساله) را آغاز کردند. 

«رضا» در اظهارات اولیه بیان کرد مقتول را می‌شناسد و حتی با او سابقه نزاع و درگیری نیز داشته اما او مرتکب جنایت نشده است.

 در ادامه تحقیقات، وی نتوانست درباره علت جراحت‌های شدید به‌وجودآمده در قسمت‌های مختلف بدن به‌ویژه دست‌ و پاها توضیح قانع‌کننده‌ای ارائه دهـد به‌همین‌دلیل بعد از پایان اقدامات درمانی، بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل اما باز هم منکر ارتکاب جنایت شد.

هم‌زمان، کارآگاهان با بررسی سوابق رضا اطلاع پیدا کردند وی از مجرمان سابقه‌دار و اراذل‌واوباش منطقه فلاح است که بارها به اتهام ارتکاب جرائم مختلف «نزاع و درگیری»، «ایجاد مزاحمت برای بانوان» و «قدرت‌نمایی با سلاح سرد» دستگیر و روانه زندان شده است. 

در ادامه رسیدگی به پرونده و گذشت نزدیک به دو ماه، رضا که چاره‌ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، ساعت ٩ صبح دیروز به ارتکاب جنایت و قتل ابراهیم اقرار کرد.

وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: «من و ابراهیم هر دو از گنده‌های منطقه فلاح بودیم و بر سر همین موضوع همیشه با هم درگیری داشتیم. همین موضوع باعث ایجاد دشمنی و کینه بین ما شده بود. چند روز پیش از جنایت، از طریق بچه‌های محل اطلاع پیدا کردم خودرویی را در منطقه تخریب کرده‌اند. برادر کوچک‌تر مقتول شایعه انجام آن توسط مرا در محل مطرح کرده بود. به همین علت شب قبل از جنایت در یک رستوران به سراغش رفتم و او را مورد ضرب‌وجرح قرار دادم».

متهم درباره روز جنایت نیز به کارآگاهان گفت: «روز درگیری متوفی سراغ من آمد تا انتقام برادرش را بگیرد. او در کوچه به سمت من آمد و با چاقو به سمتم حمله‌ور شد. من نیز با استفاده از چاقوهای همراه خود به وی حمله و ابتدا به پیشانی‌اش ضربه‌ای وارد کردم اما ناگهان میان شمشادها افتادم. در همان وضعیت مقتول با چاقو ضربه‌ای به دو پایم زد. قصد داشتم چاقو را از وی بگیرم که دستم نیز چاقو خورد. ناگهان با چاقویی که در دست داشتم، ضربه‌ای را به سمت وی پرتاب کردم که چاقو داخل سینه‌اش رفت و روی زمین افتاد. به‌سرعت از محل دور شدم و به‌دلیل جراحت و خون‌ریزی شدید خود را به‌سرعت به بیمارستان رساندم که در آنجا دستگیر شدم».

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر شده و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است».
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن