تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815329496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعار “هر مدیر یک نیکوکار” و ” هر بانک یک مدرسه” اجرا شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛ شعار “هر مدیر یک نیکوکار” و ” هر بانک یک مدرسه” اجرا شود سید موسی خادمی با تاکید بر اینکه شعار «هر مدیر یک نیکوکار» و «هر بانک یک مدرسه» در این جشنواره اجرا شود، افزود: هر کدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی یک خیر بومی یا غیر بومی را شناسایی و اطلاعاتی در زمینه نیازهای استان در اختیار آنان قرار دهند تا در این جشنواره شرکت کند.
۱۳۹۵ يکشنبه ۲۹ فروردين ساعت 09:29

خبرگزاری پانا+

 به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای برگزاری مطلوب جشنواره هجدهم خیرین مدرسه ساز تلاش و اقدام شود و همه ادارات باید در این زمینه همکاری کنند تا بلکه بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات کمبود فضای اموزشی در استان را رفع کنیم.
سید موسی خادمی با تاکید بر اینکه شعار «هر مدیر یک نیکوکار» و «هر بانک یک مدرسه» در این جشنواره اجرا شود، افزود: هر کدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی یک خیر بومی یا غیر بومی را شناسایی و اطلاعاتی در زمینه نیازهای استان در اختیار آنان قرار دهند تا در این جشنواره شرکت کند.
وی تصریح کرد: همچنین بانک‌های خصوصی و دولتی استان پس از رایزنی و مکاتبه با بانک‌های مرکزی خود در تهران اقدام به ساخت مدرسه در استان کنند در حد توان هر چند کلاسی لازم باشد.
نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ادارات آموزش و پرورش و نوسازی مدارس اطلاعات مورد نیاز در زمینه نیازها و مشکلات آموزشی استان را به مدیران اجرایی و مسئولان بانک‌ها برای تحقق این دو شعار ارائه دهند.
خادمی خاظرنشان کرد: ضروری است سازمان اقتصاد و دارئی و همچنین امور مالیاتی معافیت‌ها و بخشودگی‌های مالیاتی را برای ساخت مدرسه هزینه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن