تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818882329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلنوشته علی لاریجانی در فضای مجازی درباره فضیلت‌های ماه رجب


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


دلنوشته علی لاریجانی در فضای مجازی درباره فضیلت‌های ماه رجب سیاست > مجلس - رییس مجلس شورای اسلامی در متنی با عنوان «وصال حق» در فضای مجازی نوشت:‌ حقیقت کمال امری وجودی است و به همین جهت مراتب و مدارج دارد و بالاترین مرتبه کمال، وجود لایتناهی است.

به گزارش خبرآنلاین متن علی لاریجانی كه دركانال رسمی تلگرام، صفحه رسمی اینستاگرام و سایت شخصی وی منتشر شده به این شرح است:
«وصال حق»
انسان موجودی كمال جوست، گرچه ممكن است گاه در تشخیص كمال بی راهه رود، یا سخن ژاژ و سخیف گوید، اما در همان زمان نیز تصوری مثبت از كمال كاذب در ذهن دارد.
حقیقت كمال امری وجودی است و به همین جهت مراتب و مدارج دارد و بالاترین مرتبه كمال، وجود لایتناهی است كه بساطت محض و از مرحمت بی حد است و آن مقام حق سبحانه و تعالی است. لذا جست و جوی وصال چنین كمالی بر همه مراتب دیگر شرافت دارد. اما چگونه؟
در حدیث قدسی، خداوند می فرماید: « ماه رجب را ریسمانی میان خویش و بندگان قرار دادم تا هر كس در آن چنگ زند، به وصال من رسد».
27216

کلید واژه ها: تلگرام - ماه رجب - علی لاریجانی -




شنبه 28 فروردین 1395 - 10:10:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن