تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819868657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی مدرن‌ترین زیردریایی توریستی جهان


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: جمعه ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰




1460714266628_2172_1459508625_6376822554.jpg

شرکت هلندی U-Boat Worx جدیدترین زیردریایی پیشرفته توریستی با قابلیت ورود به اعماق بالای 1000 متر را به بازار عرضه کرد. به گزارش سرویس فناوری ایسنا منطقه خراسان و به نقل از گیزمگ، زیردریایی توریستی Cruise Sub قادر به حمل پنج تا 9 توریست تا عمق حداکثر 1140 متری سطح اقیانوس است. زیردریایی Cruise Sub تنها نمونه موجود در جهان است که مشاهده و جستجوی ایمن در اعماق اقیانوس را با کاربری غیرعلمی امکان‌پذیر ساخته است.

مدرن‌ترین زیردریایی توریستی جهان

مهم‌ترین ویژگی زیردریایی توریستی U-Boat Worx پنجره‌های کروی بزرگ و بسیار مقاوم از جنس آکریلیک است که میدان دید پانارومایی را برای توریست‌ها مهیا می‌کند. همچنین برای افزایش میدان دید توریست‌ها واحد کنترل زیردریایی به قسمت میانی منتقل شده و صندلی‌های قابل چرخش در اطراف آن نصب شده است. شرکت سازنده برای جلب رضایت کامل توریست‌ها در بخش داخلی زیردریایی از تزئینات گران‌قیمتی مثل صندلی‌های چرمی، سیستم پیشرفته صوتی و تهویه مطبوع هوشمند استفاده کرده است.

مدرن‌ترین زیردریایی توریستی جهان

کنترل زیردریایی توریستی بسیار آسان است، به‌طوری‌که افراد علاقه‌مند می‌توانند در یک دوره آموزشی دو هفته‌ای گواهینامه کنترل زیردریایی را دریافت کنند. شرکت سازنده اعلام کرد که قیمت نمونه پنج سرنشین زیردریایی با امکانات پیشرفته ناوبری و رفاهی بیش از دو میلیون و 500 هزار یورو است.

زیردریایی

انتهای پیام








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن