تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819234550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه فن‌آوری تسلیحات هسته‌ای کره شمالی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: توسعه فن‌آوری تسلیحات هسته‌ای کره شمالی
كره شمالی اعلام كرد كه هر چقدر تحریم ها علیه این كشور شدیدتر شود، به همان میزان برنامه توسعه فن آوری و ساخت تسلیحات هسته‌ای را به پیش سوق خواهد داد.
کد خبر: ۵۸۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷ - 15 April 2016


كره شمالی امروز جمعه بعد از آنكه در پرتاب یك فروند موشك بالستیك موسوم به «موسودان» ناموفق بود، اعلام كرد كه هر چقدر تحریم ها علیه این كشور شدیدتر شود، به همان میزان برنامه توسعه فن آوری و ساخت تسلیحات هسته‌ای را به پیش سوق خواهد داد.

به گزارش ایرنا، كره شمالی پیش از آنكه در ماه ژانویه امسال دست به آزمایش چهارم هسته ای بزند بارها از آمریكا خواست معاهده دائمی صلح با این كشور را امضا كند اما واشنگتن این درخواست را رد كرده است.

جان كری وزیر خارجه آمریكا این هفته هشدار داد كه با توجه به تحركات كره شمالی، واشنگتن احتمال دارد تحریم های بیشتری را بر علیه این كشور اعمال كند.

یك سخنگوی وزارت امور خارجه كره شمالی كه نامی از او برده نشده است، امروز گفت: اگر قرار بر افزایش تحریم ها باشد فن آوری تسلیحاتی اتمی كره شمالی هم توسعه خواهد یافت.
این سخنگو اظهارات مقام های آمریكایی در اجلاس وزیران خارجه گروه هفت در هیروشیما ژاپن را بشدت مورد انتقاد قرار داد و آمریكا را به دروغگویی متهم كرد.

خبرگزاری كره شمالی از قول وی آورده است: آمریكایی ها می گویند دنیای عاری از سلاح هسته ای می خواهیم اما برای مدرن كردن زرادخانه های هسته ای خود هزینه های كلانی می كنند.

وی تاكید كرد كه واشنگتن می گوید كشورهای دیگر را هم زیر چتر هسته ای خود قرار می دهد و رزمایش های هسته ای برگزار می كند.

این سخنگو تصریح كرد كه تمامی تلاش آمریكا این است كه اذهان عمومی را از واقعیات منحرف كرده و انتقادهای آنها را متوجه پیونگ یانگ كند.

وی گفت كه سلاح اتمی كره شمالی یك تهدید نیست بلكه نیروی بازدارنده ای است كه تحت فشار آمریكا و عملكرد خصمانه این كشور تقویت شد و باعث می شود تا كره شمالی در دام یك فاجعه اتمی كه مسبب آن آمریكاست، گرفتار نشود.

این سخنگو همچنین گفت كه اگر كشورش سلاح اتمی نسازد و فن آوری تسلیحات اتمی را توسعه ندهد و از این شمشیر گرانبها حراست ننماید، قربانی حمله اتمی خواهد شد.

براساس بیانیه ای كه ستاد كل ارتش كره جنوبی امروز منتشر كرد، ظاهرا كره شمالی در پرتاب یك فروند موشك میان برد بالستیك موسوم به «موسودان» كه اوایل صبح قصد انجام آن را داشت ناموفق بوده است.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن