تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805687150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش شعار اقتصاد مقاومتی را از سال‌های پیش عملی ساخته است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ارتش شعار اقتصاد مقاومتی را از سال‌های پیش عملی ساخته است
فرمانده گروه 22 توپخانه شهرضا با بیان اینکه ارتش شعار اقتصاد مقاومتی را از سال‌های پیش عملی ساخته است، گفت: نیروهای نظامی به خودکفایی رسیده است و در نیروی زمینی ما نیازی به واردسازی فناوری از خارج وجود ندارد.
به گزارش نامه‌نیوز، امیر محمدرسول همتی بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امیر سپهبد شهید صیادشیرازی، گفت: شهید صیادشیرازی از قبل از انقلاب با تشکیل هسته‌های مقاومت در بدنه ارتش به ویژه در منطقه اصفهان و سپس خدمات متعدد بعد از انقلاب چه  در زمان جنگ تحمیلی و چه در دوران فرماندهی ارتش خدمات زیادی انجام داد.

وی با بیان اینکه بدنه ارتش قبل از انقلاب مذهبی بود، اظهار کرد: تنها فرماندهان و سردمداران منصوب‌ شده از طریق رژیم طاغوتی تفکرات طاغوتی داشتند، بدنه ارتش قبل از انقلاب فداکاری‌های زیادی برای پیروزی انقلاب کردند.

فرمانده گروه 22 توپخانه شهرضا ادامه داد: دلیل پیوستن ارتش به انقلاب و عدم انحلال آن بدنه مذهبی این نیروی نظامی در کشور بود و امام نیز این نکته را بسیار خوب  فهمیدند و با اعتماد به ارتش از مردم هم خواستند از ارتش حمایت کنند.

همتی با اشاره به اقدامات ارتش در ابتدای انقلاب، گفت: سرکوب جدایی‌طلبانی مانند کومله، آموزش به نیروی‌های تازه سپاه و آمادگی قبل از شروع جنگ تحمیلی از سال 59 و رصد تحرکات مرزی عراق ازجمله اقدامات ابتدایی ارتش در ابتدای انقلاب بود.

وی افزود: در طول 3 هزار روز جنگ  تنها در 59 روز اول دشمن توانست به خاک ما نفوذ کند و در بقیه روزها ما موفقیت‌های زیادی کسب کردیم.

فرمانده گروه 22 توپخانه شهرضا گفت: از سال 67 بنا بر اصل 143 قانون اساسی، نیروهای مسلح در مرزها مستقر هستند و از مرزهای کشور مراقب می‌کنند؛ بحمدالله در طول سال‌های پس از انقلاب یک وجب از خاک ما به دست دشمن نیفتاد.

همتی با بیان اینکه ارتش شعار اقتصاد مقاومتی را از سال‌های پیش عملی ساخته است، اظهار کرد: نیروهای نظامی به خودکفایی رسیده است و در نیروی زمینی ما نیازی به واردسازی فناوری از خارج ندارد.

وی با اشاره به تهدیدات موجود در اطراف جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: ارتش در حال رصد این تهدیدات است و کانون‌های تفکر قوی در سطح ارتش قرار دارند که با توجه به این تهدیدات موجود، دست به اصلاح ساختار زدند و تمرینات، آموزش‌ها و رزمایش‌های خود را متناسب با این تهدیدات بازسازی کردند.

فرمانده گروه 22 توپخانه شهرضا افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه در آمادگی کامل قرار دارد و هر دستی که قصد تجاوز به خاک ما را دارد، پیش از تجاوز قطع می‌کند.

همتی بیان کرد: استکبار جهانی اگر کوچک‌ترین رخنه‌ای در آمادگی و پا به رکابی نیروهای نظامی ما دید، در آن نفوذ می‌کند که به دلیل فرماندهی مستقیم مقام معظم رهبری، از این آمادگی کاسته نمی‌شود.

فرمانده گروه 22 توپخانه شهرضا با بیان این‌که شعار سال گذشته ارتش آموزش سخت و نبرد آسان بود، خاطرنشان کرد: گروه 22 توپخانه آموزش‌های خوبی در سال گذشته برگزار کرد که فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای توان رزمی را عملی سازیم.

همتی با اشاره به وفاق و همدلی خوب بین ارتش و سپاه، اظهار کرد: ما با برادران خود در گروه فنی مهندسی پدافند هوایی، آمادگاه شهید منتظری و ناحیه مقاومت تنها در رنگ لباس تفاوت داشته و همه زیر نظر ستاد مشترک هستیم و دستوراتمان را از ستاد مشترک می‌گیریم و تعامل‌های بسیار خوب و قابل‌توجهی در سطح کشور با برادران پاسدار خود در شهرستان داریم.

وی با اشاره به ساختار دفاعی نیروهای نظامی کشور، تصریح کرد: ما در ساختار جنگی چیزی تحت عنوان وزارت جنگ نداشته و وزارت دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح وجود دارد که نشان از این است که هدف ما دفاع از حدود کشورمان است و قصد تجاوز به هیچ کشوری را نداریم و دین ما نیز چنین اجازه‌ای به ما نمی‌دهد.

همتی افزود: این در حالی است که نیروی دشمن از هیچ تجاوز و دست‌درازی ابایی ندارند و این را مدام از رسانه‌های جهان می‌بینیم.


منبع: فارس


۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن