تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819273256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوآچاى پنير؛ غذایی متفاوت سرِ سفره‌تان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
پوآچاى پنير؛ غذایی متفاوت سرِ سفره‌تان




اگر می‌خواهید سر میز غذایتان یک غذای شیک و متفاوت داشته باشید و سفره‌تان را زیباتر کنید، پوآچا یک پیشنهاد بسیار مناسب است. این غذا را می‌توانید وقت هایی که مهمان‌ دارید، در کنارغذاهای اصلی‌تان سرو کنید.





مجله آشپزی مثبت - نازلی حمیدی: اگر می‌خواهید سر میز غذایتان یک غذای شیک و متفاوت داشته باشید و سفره‌تان را زیباتر کنید، پوآچا یک پیشنهاد بسیار مناسب است. این غذا را می‌توانید وقت هایی که مهمان‌ دارید، در کنارغذاهای اصلی‌تان سرو کنید.


پوآچاى پنير



مواد لازم براي  خمیر

150 گرم مارگارين2 /1 پیمانه کوچک روغن مايع1  پیمانه ماست 1 ق م آب‌لیمو 2 پیمانه آرد سفيد2 ق م بیکینگ‌پودر 1 ق چ نمك
مواد داخل پوآچا

400 گرم پنیر سفید400 گرم پنير پيتزابه میزان دلخواه شوید تازه یا خشک1 عدد زرده تخم‌مرغ1 ق س سیاه ‌دانه
طرز تهیه:

1. برای تهیه خمیر پوآچا، روغن، ماست و آب‌لیمو را در یک کاسه باهم مخلوط کنید. در کاسه دیگر آرد، بیکینگ‌پودر و نمک را باهم الک کنید، سپس آن را به مخلوط ماست اضافه کنید و به‌آرامی هم بزنید تا خمیری نرم آماده شود. روی خمیر را با یک پارچه تمیز بپوشانید و 20 دقیقه به آن استراحت دهید.

2. در یک کاسه مناسب پنیرها و شوید را بریزید و باهم مخلوط کنید. از خمیر به‌اندازه گردو بردارید و آن را با وردنه باز کنید، طوری که نه خیلی نازک و نه خیلی ضخیم شود. مقداری از مخلوط پنیر را روی خمیر بگذارید. گوشه‌های خمیر را روی‌هم قرار داده ، با چنگال آنها را خوب به هم فشار دهید. هر تعداد که می‌شود به همین شکل پوآچا ها را آماده کنید.

3.  فر را با دمای 180 درجه سانتی‌گراد روشن کنید تا گرم شود. با برس زرده تخم‌مرغ را روی خمیرها بمالیدو سیاه‌دانه را هم روی آنها بپاشید. خمیرها را داخل سینی فر بچینید و سینی را در طبقه پایین فر به مدت 25 دقیقه قرار دهید تا پوآچاهای آماده شود.

فوت و فن

برای قالب زدن خمیر از قالب پیراشکی استفاده کنید.

یه جور دیگه

برای تهیه پوآچا از هر نوع خمیری که تمایل دارید می توانید استفاده کنید.







تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن