تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819240635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترامپ: توافق با ایران بدترین توافق بود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ترامپ: توافق با ایران بدترین توافق بود




یکی از نامزدهای حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر از توافق هسته‌ای با ایران انتقاد کرده و آن را یکی از بدترین توافق‌ها تا کنون توصیف کرده است.





خبرگزاری تسنیم: یکی از نامزدهای حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر از توافق هسته‌ای با ایران انتقاد کرده و آن را یکی از بدترین توافق‌ها تا کنون توصیف کرده است.

به گزارش رویترز ، "دونالد ترامپ" یکی از نامزدهای حزب جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر از توافق هسته ای ایران انتقاد کرد.

ترامپ در جمع هوادارانش در نیویورک گفت: « توافقی که در دولت اوباما با مذاکره با ایران حاصل شد توافق بدی بود، یکی از بدترین توافق هایی که تاکنون وجود داشته است. توافق مشارکت کشورهای دو سوی اقیانوس آرام هم توافق بسیار بدی است که من با آن مخالفم. ما به اندازه کافی توافق های بد داریم.»

ترامپ در بخش دیگری از اظهاراتش گفت:«من در سال 2000  میلادی و قبل از حملات تروریستی یازده سپتامبر درباره اسامه بن لادن حرف زدم. آن زمان کسی من را باور نکرد اما اکنون می گویند واقعا جالب است. درباره نفت هم خیلی حرف زدم اما اکنون ببینید چه کسانی نفت دارند داعش نفت دارد، ایران نفت دارد. چون سیاستمداران ما شایسته و لایق نیستند.»

ترامپ گفت:« من با ورود مهاجران غیرقانونی مخالفم چون نمی دانیم آنها کی هستند و از کجا آمده اند ممکن است از داعش باشند.»






تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن