تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803720064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد مردم به حاکمیت پشتیبان امنیت جمهوری اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اعتماد مردم به حاکمیت پشتیبان امنیت جمهوری اسلامی است
قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی گفت: امنیت جمهوری اسلامی با ظرفیت دینی، انقلابی و ملی مردم پشتیبانی می‌شود.

اعتماد مردم به حاکمیت پشتیبان امنیت جمهوری اسلامی است
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی میرباقری قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی در افتتاحیه دوره آموزشی وزارت کشور برای بازرسان و کارشناسان که صبح امروز (سه شنبه 24 فروردین ماه) در وزارت کشور برگزار شد، گفت: ما در سطح تمامی دستگاه‌های اجرایی اهتمام داریم تا فعالیت‌های مربوط به ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی را به اجرا درآوریم که این امر در سطح استان‌ها نیز اجرایی می‌شود و براساس گزارشات مسئولان ارشد مشهود است. وی افزود: اگر در این نشست‌ها تجارب میان ائمه و مسئولان استانداری تبادل شود نتایج آن فراگیرتر خواهد بود. قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی پیگیری ضعیف در کشور را یکی از معضلات دستگاه‌ها دانست و تصریح کرد: مسئله پیگیری در کشور بسیار ضروریست و متأسفانه ما پیگیری ضعیفی داریم که کار بازرسان یکی از موتورهای محرکه پیگیری در دستگاه‌هاست و بازرسی یکی از محک‌هایی است که سبب می‌شود ضعف‌ها شناسایی شود. میرباقری ادامه داد: ما نقطه ضعف بزرگی در اداره کشور داریم و فکر می‌کنیم اگر درباره موضوعی فکر کرده و برنامه‌ریزی و ابلاغ کنیم کار تمام شده است و در این درحالیست که بررسی بازرسی هم در این میان نقش مهمی دارد که سبب رسیدن به هدف می‌شود. وی افزود: امقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی نامیدند در پیام نوروزی خود فرمودند، چنانچه که ما بخواهیم آسیب‌های اجتماعی و مسائل اجتماعی بهبود پیدا کنند باید به  اقتصاد مقاومتی توجه کنیم. قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی تصریح کرد: به نظر ما پیام رهبری حاکی از این است که آسیب‌های اجتماعی همچنان یکی از مهمترین موضوعات مورد توجه مقام معظم رهبری است و باید آسیب‌ها و مشکلات کشور مدیریت شود. 


میرباقری ادامه داد: ما در جمهوری اسلامی امتیازهای فوق‌العاده‌ای داریم که امنیت، ظرفیت‌های انقلابی و مردم از این امتیازهای برجسته است که در صورت لزوم به میدان آمده و این امنیت را استحکام می‌بخشند.
وی با اشاره به اینکه هویت دینی مردم در تمامی مراسم‌های مذهبی در طول سال هویداست تصریح کرد: هویت دینی مردم نشان می‌دهد این مردم انقلاب را دوست دارند و در زمان‌هایی که لازم است مانند حماسه 22 بهمن حضوری جانانه پیدا می‌کنند که همین امر امنیت فوق‌العاده‌ای را بوجود آورده است، همچنین حضور پرشور مردم در مسائل ملی که از اولین انتخابات جمهوری اسلامی وجود داشته است خود به این امنیت تحکیم می‌بخشد. قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی همچنین به حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر اشاره و تصریح کرد: میانگین مشارکت مردم در انتخابات برگزار شده در جمهوری اسلامی 63 درصد بوده است که این رقم در انتخابات اخیر عددی متوسط است و این موضوع در کشوری که انتخابات درآن اجباری نیست سبب می‌شود تا امنیت ایران با ظرفیت دینی، انقلابی و ملی مردم پشتیبانی شود. میرباقری تصریح کرد: بنیان جمهوری اسلامی بنیانی قوی است.


وی ادامه داد: در سفرهای مسئولان بلندپایه کشورهای دیگر به جمهوری اسلامی دارند و به دیدار رهبری می‌روند مقام معظم رهبری به روشنی در این دیدارها از جنایت‌های آمریکا پرده برمی‌دارد و خباثت‌ها و نقش آمریکا در تروریسم را تشریح می‌کند.
قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی خاطر نشان کرد: از برخوردهای دشمن می‌توانیم به ظرفیت‌های درون کشور خود پی ببریم چرا که دشمنان با تمامی قدرت خود و از تمامی جوانب از جمله مسائل منطقه‌ای، ظرفیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی خود استفاده می‌کنند تا جلوی ظرفیت‌های ما بایستند که این امر نشانگر قدرت برتر ایران است. میرباقری ادامه داد: مردم باید کانون تمامی مسائل باشند و رضایت مردم اعتماد به حاکمیت و انگیزه داشتن مردم مؤلفه‌های مهم امنیت ملی است و هدف از بازرسی و نظارت این است که کارها به بهترین نحو انجام شود تا حقوقی از ارباب رجوع تضعیف نشود. 





۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن