تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818886461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم نقش تعیین کننده ای در حاکمیت جمهوری اسلامی داشتند


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: هر چند این کشور در گذر از مشکلات با فراز و فرود هایی روبه رو بوده اما نقش تعیین کننده مردم در حاکمیت جمهوری اسلامی ایران غیر قابل انکار است.
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت الاسلام مهدی ستوده در مراسم بزرگداشت روز 12 فروردین، روز تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران در اردبیل اظهار کرد: با هدایت ها و رهبری های امام راحل در سال 57 انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و آن حضرت به سرعت زمینه برگزاری همه پرسی را فراهم کرد تا خود مردم با میل و رغبت خود قالب نظام خود را تعیین کنند تا زمینه برای تثبیت پایه های انقلاب اسلامی فراهم آید .
وی تصریح کرد: امام راحل با احترام به رأی مردم و اختیار دادن به آنها انقلاب اسلامی را به عنوان نظام حاکم بر این کشور به عنوان رأی بالای مردم برگزیده و در این 37 سال نظام جمهوری اسلامی ایران با ارکان و مبانی دینی، اعتقادی و شرعی توانسته خواسته ها و مطالبات واقعی مردم را برآورده کند .
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: هر چند این کشور در گذر از مشکلات با فراز و فرود هایی روبه رو بوده اما نقش تعیین کننده مردم در حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و در صحنه هایی که پشتیبانی واقعی از آن انجام شده به خوبی میل و رغبت شان را به برقراری چنین حاکمیتی نشان دادند .
ستوده افزود: برگزاری انتخابات متعدد ...
[ مشاهده متن کامل خبر مردم نقش تعیین کننده ای در حاکمیت جمهوری اسلامی داشتند در خبرگزاری بسیج ]

شنبه ، ۱۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن