تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815555479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بلاتکلیفی کامیون های ایرانی در مرز پاکستان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بلاتکلیفی کامیون های ایرانی در مرز پاکستان




60 کامیون ترانزیتی ایرانی در خاک پاکستان و پایانه مرزی میرجاوه در سیستان و بلوچستان در بلاتکلیفی تخلیه بار به سر می برند .





خبرگزاری صدا و سیما: 60 کامیون ترانزیتی ایرانی در خاک پاکستان  و پایانه مرزی میرجاوه در سیستان و بلوچستان در بلاتکلیفی تخلیه بار به سر می برند .

زاهدی یکی از رانندگان این کامیونها در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت : 24 ساعت است که برای تخلیه بار وارد کشور پاکستان شده ایم ولی تاکنون به علت اعتصاب داخلی کارگران و مسئولان مرزی پاکستان در خصوص دریافت نکردن حقوق، کسی جوابگوی ما نیست.

زاهدی با اشاره به اینکه 40 کامیون ایرانی در پاکستان و 20 کامیون درپایانه مرزی میرجاوه در بلاتکلیفی به سر می برند، گفت: برای رانندگانی که از شهرهای مختلف کشور به این منطقه آمده اند، هیچگونه امکانات رفاهی و خدماتی وجود ندارد.
وی همچنین از هزینه بر بودن این انتظار برای رانندگان خبر داد و گفت: با وجود تماس با مسئولین استان باز هم کسی پاسخگوی این وضع نابسامان رانندگان نبود.

زاهدی ادامه داد: برخی رانندگان ایرانی قصد برگشت به کشور را دارند که برای بازگشت نیاز به بارنامه است و این موضوع امکان بازگشت را هم از آنها گرفته است.
پیش از این در مرز افغانستان هم 35 کامیون ترانزیتی ایرانی چندین روز معطل بودند و این کشور در خصوص تخلیه بار این کامیونها اقدامی نکرد .






تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن