تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819775499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی: سانسور دیگر جواب نمی‌دهد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
هاشمی: سانسور دیگر جواب نمی‌دهد




رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز تأسف از تشدید فضای غیراخلاقی تخریب در جامعه، گفت: مخالفان می‌توانند به جای تخریب‌های غیراخلاقی، به انتقاد درست روی آورند.





خبرگزاری ایسنا: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز تأسف از تشدید فضای غیراخلاقی تخریب در جامعه، گفت: مخالفان می‌توانند به جای تخریب‌های غیراخلاقی، به انتقاد درست روی آورند.

هاشمی رفسنجانی در یکی دیگر از دیدارهای نوروزی خود با تبریک سال نو، شرایط امروز برای کشور و منطقه را جدید و قابل تأمل خواند و گفت: اگر تا دیروز جوامع بشری، کشورها و دولت‌ها از تفنگ‌ تروریست‌ها می‌ترسیدند، امروز از دسترسی آنها به مواد شیمیایی می‌ترسند.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمنان اسلام برای تعمیق اختلافات مذهبی در جهان اسلام و با تأکید بر نگرانی‌های رهبری نظام از ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در داخل کشور، گفت: کسانی که هیچ تعهدی به اسلام واقعی ندارند، در کشورهای اسلامی و گاهی در داخل کشور به بهانه دفاع از شیعه و یا سنی، دیگران را تحریک و تشویق به تندروی می‌کنند.

هاشمی رفسنجانی، با اشاره به سخنان دلسوزانه جانبازی که در دیدار از مهاجرت نخبگان گفت، افزود: تأسف بیشتر اینجاست که به خاطر رکود، شغل مناسبی پیدا نمی‌کنند. جامعه به وجود آنان نیاز دارند و برای تحصیل آنها هزینه شده است، ولی راه درست این است که با توسعه دانش‌محور که سیاست‌ کلی نظام است و اکنون پس از رفع تحریم شرایطی به وجود آمد که نیروهای تحصیلکرده در داخل کشور خدمت کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حیف و میل‌های درآمدهای نفتی در سال‌های گذشته را تأسف انگیز خواند و گفت: واردات کالاهای بی‌کیفیت جایگزین تولیدات داخل شد و با افزایش هزینه‌ها، قدرت رقابت را از تولید‌گران داخلی گرفتند.

وی آگاهی مردم از اقدامات این جریان و واکنش آنها در انتخابات سال 92 را ستود و گفت: آن آگاهی را در انتخابات 7 اسفند 94 کاملتر کردند و نشان داده‌اند که هوشیارند و فریب تبلیغات منفی رسانه‌ها را نمی‌خورند.

هاشمی رفسنجانی، پیشرفت ابزار اطلاع‌رسانی را یکی از دلایل افزایش آگاهی مردم دانست و گفت: سانسور و تحریف در چنین شرایطی جواب نمی‌دهد و مردم ایران در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که علاوه بر هوشیاری و آگاهی، استعداد برتری نیز دارند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با ابراز تأسف از تشدید فضای غیراخلاقی تخریب در جامعه، گفت: مخالفان می‌توانند به جای تخریب‌های غیراخلاقی، به انتقاد درست روی آورند که جامعه با انتقادات سازنده به طرف بهتر شدن امور می‌رود.

وی مکتب اهل بیت(ع) و وفاداری مردم را سرمایه‌ی بی‌نظیر انقلاب اسلامی در کشور دانست و گفت: می‌توان با این مکتب که عصاره اسلام اصیل است و با این مردم که در مراحل مختلف ثابت کرده‌اند که از انقلاب دفاع می‌کنند، کشور را ساخت و به جایگاه شایسته‌اش رساند.

هاشمی رفسنجانی، حضور مردم آگاه را برای تثبیت شرایط پیشرفت ایران ضروری دانست و گفت: مردم هوشیار که به بلوغ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی رسیده باشند، مطالباتی دارند که در صورت برآورده شدن، ارزش و اعتبار جامعه در ابعاد داخلی و بین‌المللی به مراتب بالاتر می‌رود.

در آغاز این دیدار، آقایان جمالی، مدیر عامل سایپا پژمان بازغی، هنرمند عرصه سینما مسجد جامعی، عضو شورای شهر تهران اثنی عشری، برادر دو شهید و جانباز دفاع مقدس و دکتر فیاض زاهد، از نویسندگان و محققان سیاسی و اجتماعی کشور، با تبریک سال نو، به بیان دیدگاه‌های خویش درباره مسایل مختلف پرداختند.







تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن