تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821180814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی شکایت زنان از قاضی پور در کمیسیون اصل نود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بررسی شکایت زنان از قاضی پور در کمیسیون اصل نود
در مرحله اول از طریق مکاتبه مطالب بیان می شود تا مساله حل شود، در غیر این صورت از هر دو طرف دعوت می شود تا جلسه مشترکی در کمیسیون داشته باشند.
کد خبر: ۵۸۰۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ - 11 April 2016


اواخر سال گذشته فراکسیون زنان مجلس شکایتی را از نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به کمیسیون اصل 90 ارائه دادند که کمیسیون نیز این شکایت را وصول و اقدامات لازم برای برگزاری جلسه مشترک برای استماع اظهارات دو طرف را انجام داده است.

مصطفی افضلی فرد، سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از وصول شکایت فراکسیون زنان مجلس از نادر قاضی پور به دلیل اظهارات منتسب به وی در یک فایل تصویری در ایارم انتخابات مجلس دهم درباره حضور زنان در مجلس خبر می دهد و تاکید دارد که برای قاضی پور ، نامه مربوط به اطلاع رسانی در خصوص طرح شکایت و توضیحات مطرح شده است.

این در حالی است که پیش از این نادر قاضی پور به جمهوریت گفته بود که از جانب هیچ نهاد و مرجعی نامه ای در خصوص طرح شکایت علیه وی دریافت نکرده است.

اما افضلی فرد در این خصوص در گفت و گو با جمهوریت گفت:در خصوص این شکایت مکاتباتی با خودشان صورت گرفته است تا پاسخ های لازم در این خصوص را بدهند.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در خصوص روند رسیدگی به این دست از شکایات در کمیسیون متبوع خود تاکید دارد: در خلال مکاتبات اگر اظهارات کتبی قانع کننده بود و نیازی به جلسه نداشت کمیسیون نظر خود را اعلام می کند.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: جلسه مشترک با ایشان به نظر کمیسیون بستگی دارد، در صورتی که اظهارات مکتوب کافی نبود، دو طرف شکایت به کمیسیون می آیند و صحبت کنند.

به گزارش جمهوریت؛ افضلی فرد همچنین تاکید کرد:در مرحله اول از طریق مکاتبه مطالب بیان می شود تا مساله حل شود، در غیر این صورت از هر دو طرف دعوت می شود و اظهارات هر دو با کارشناسان مربوطه شنیده و در نهایت نظر نهایی اتخاذ شود.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن