تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819599868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور 109 هزار نفر در مسابقات قرآنی شکوفه های قرآنی


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از حضور 109 هزار نفر در مسابقات شکوفه های اوقاف و آموزش و پرورش خبر داد.
سلمان روحی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، اظهار کرد: مسابقات مرحله استانی شکوفه های قرآنی در 11 رشته و بین هزار و 300 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی تا 26 فروردین ماه برگزاری است.
وی با بیان اینکه مسابقات شکوفه های امسال برای اولین بار با همکاری آموزش و پرورش برگزار شد، افزود: خوشبختانه این مسابقات مورد استقبال دانش آموزان قرآنی استان قرار گرفت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به شرکت 109 هزار نفر از دانش آموزان در مرحله آموزشگاهی این مسابقات، بیان کرد: از این تعداد 19 هزار و 500 به مرحله شهرستانی راه پیدا کردند و در مجموع یک هزار و 300 نفر به مرحله کشوری راه یافتند و 75 نفر از نفرات برتر هر 11 رشته به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.
وی بیان کرد: این مسابقات در 11 رشته قرائت، تحقیق، ترتیل، حفظ تخصصی، حفظ موضوعی، مداحی، صحیفه سجادیه، انشاء نماز، نهج البلاغه، احکام و تفسیر برگزار می شود.
روحی قرآن را وسیله ارتباط انسان با معارف الهی دانست و عنوان کرد: اگر نوجوانان ما قرآن را بشناسند راه سعادت و راه کمال را پیدا خواهند کرد.
وی آموختن قرآن و معارف اسلامی را در دوران کودکی از اولویت های جامعه اسلامی دانست و افزود: دوران کودکی و نوجوانی بهترین موقعیت برای آموختن فرمان ها الهی و قرآن کریم است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در پایان با تشکر از معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان ابراز امیدواری کرد این مسابقات موجب رشد استعدادهای قرآنی بین دانش آموزان شود.
نشریه نیچر
خبرنگار: 68017
[ مشاهده متن کامل خبر حضور 109 هزار نفر در مسابقات قرآنی شکوفه های قرآنی در خبرگزاری دانشجویان ایران ]


دوشنبه ، ۲۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.kordestan.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن