تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما موهاى سبيل و موهاى زير بغل و موى زير شكم خود را بلند نكند؛ چرا كه شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816409620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصفیه خانه های چرمشهر فرسوده شده اند/ ارائه برنامه مدیریت تا15اردیبهشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تصفیه خانه های چرمشهر فرسوده شده اند/ ارائه برنامه مدیریت تا15اردیبهشت مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در خصوص مشکل آلودگی زیست محیطی «چرمشهر» گفت: تصفیه خانه های این شهرک فرسوده شده اند و باید نوسازی و بازسازی شوند.
۱۳۹۵ دوشنبه ۲۳ فروردين ساعت 12:32

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،حمید قاسمی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در جلسه بررسی مسائل زیست محیطی چرمشهر تبریز با هشدار نسبت به پیامدهای وضعیت نامناسب زیست محیطی چرمشهر گفت: تصفیه خانه های این شهرک فرسوده شده اند و باید نوسازی و بازسازی شوند. قاسمی با بیان اینکه تاکید ما خروجی استاندارد این تصفیه خانه هاست، گفت: متاسفانه برخی واحدها در این شهرک نیز هستند که به تصفیه خانه وصل نیستند که نهایتاً این مسائل منجر به بروز مشکل در منطقه شده است.
وی با هشدار نسبت به پیامدهای ادامه وضعیت نامناسب چرمشهر، گفت: ما نهایتاً پس از بررسی های صورت گرفته فرصت لازم و برنامه زمانبندی حل این مسائل را به هیات مدیره این شهرک تا 15 اردیبهشت ماه دادیم تا اقدامات لازم مدیریت صحیح پسماند و حوضچه های رسوب گیری این شهرک انجام شود، در غیر این صورت سازمان حفاظت محیط زیست به وظیفه خود عمل خواهد کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی با استقبال از انجام برنامه های اصلاحی و پاکسازی های صورت گرفته در این شهرک، گفت: این اقدامات مثبتی برای بهبود شرایط است؛ چرمشهر پس از اجرای حدودی از برنامه های اصلاحی وضعیت بهتری پیدا کرده و دو تصفیه خانه این شهرک هم با شروع اقدامات بازسازی تقریباً به حد استانداردهای ما نزدیک شده اند.
وی به مشکلات اقتصادی واحدهای مستقر در این شهرک هم اشاره کرد و گفت: با توجه وضعیت اقتصادی موجود و رکود حاکم بر صنایع، شرایط هیات مدیره این شهرک قابل درک است، اما باید اقدامات اصلاحی برای بهبود وضع موجود به سرعت اجرایی شوند و معیارهای زیست محیطی قابل قبول در این شهرک حاکم شوند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی به بازدید اخیر خود از این شهرک اشاره کرد و گفت: در خارج از محدوده چرمشهر واحدهای غیر مجازی وجود دارند که پساب آنها قابل کنترل نیست و این اداره کل در سریع ترین زمان به وظیفه قانونی خود در قبال این واحدهای غیر مجاز عمل خواهد کرد.
در ادامه احمد محمدزاده مشاور استاندار در صنایع گفت: یکی از پایه های اساسی و مهم اقتصاد مقاومتی توسعه پایدار و توجه به مسائل زیست محیطی است.
وی اضافه کرد: مسائل و مشکلات شهرک صنعتی چرمشهر از سالهای پیش مطرح است و می توان با یک عزم جدی این مسائل و مشکلات را برطرف کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن