تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812704221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاهبرداری اینستاگرامی جراح قلابی از زنان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کلاهبرداری اینستاگرامی جراح قلابی از زنان
کد خبر: ۵۷۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ - 11 April 2016


مردی که با جعل عنوان جراح زیبایی از زنان کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد. 

به گزارش شرق، زنی جوان روز پنجم اسفند سال گذشته با مراجعه به دادسرای ویژه جرایم پزشکی و طرح شکایتی، بیان کرد شخصی با معرفی خود به‌عنوان «جراح زیبایی» و به بهانه انجام عمل زیبایی، از او مبلغ ٥٠‌ میلیون تومان گرفته و پس از آن متواری شده است. 

کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جعل عنوان پزشک، به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ١٩ تهران، تحقیق دراین‌باره را آغاز کردند.

شاکی پرونده پس از حضور در پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «از طریق یکی از دوستان با شخصی به نام «معین. ز» که خود را جراح زیبایی معرفی می‌کرد، آشنا شدم. این شخص با ادعای انجام جراحی تضمینی درخصوص زیبایی مرا راضی به انجام جراحی کرد و به این بهانه، در چندین نوبت مبلغ ٥٠‌ میلیون تومان از من گرفت».

شاکی در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «این شخص پس از دریافت پول مدعی شد قصد دارد به مسافرت خارج از کشور برود و به این بهانه زمان عمل جراحی را به تأخیر انداخت. در مدتی که از او خبری نبود، به‌واسطه مشاوره با تعدادی از دوستان و همچنین برخی پزشکان متخصص، از عمل جراحی منصرف شدم به‌همین‌دلیل برای پس‌گرفتن پول خود به محل زندگی این شخص در منطقه یوسف‌آباد که مطب او هم بود، رفتم و از معین خواستم پولم را پس بدهد. او چند روز از من مهلت خواست اما پس از گذشت این مدت، زمانی‌که مجددا به منزل او مراجعه کردم، متوجه شدم وی از آنجا به مکان دیگری رفته است. برای پیگیری موضوع به سازمان نظام‌پزشکی رفتم اما در آنجا به من اعلام شد اصلا پزشکی با مشخصات دکتر «معین. ز» در میان پزشکان سازمان نظام‌پزشکی وجود ندارد».

کارآگاهان با آغاز تحقیقات، اطلاع پیدا کردند معین (٣٤ساله) از طریق شبکه‌های مجازی به‌ویژه «اینستاگرام» و «لاین» تصویری ملبس به لباس پزشکی از خود منتشر و با اعلام مشخصات، خودش را تحت عنوان پزشک و جراح زیبایی معرفی کرده است. همچنین کارآگاهان اطلاع پیدا کردند «معین» تا چندی پیش با یک خودرو بی‌‌ام‌و به ارزش تقریبی ٨٠٠‌ میلیون تومان تردد داشت اما به‌تازگی آن را فروخته است.

سرانجام کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی محل سکونت «معین» در منطقه یوسف‌آباد، خیابان شهید جهان‌آرا شدند و این محل تحت مراقبت‌های پلیسی قرار گرفت و متهم چند روز پیش دستگیر و به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. در همان تحقیقات اولیه مشخص شد متهم به هیچ عنوان سابقه تحصیل در هیچ‌کدام از دانشگاه‌های کشور را ندارد و صرفا دارای مدرک تحصیلی دیپلم است.

متهم در اظهاراتش ضمن اعتراف صریح به جعل عنوان پزشک و جراح زیبایی، انگیزه خودش از جعل عنوان پزشکی را این‌گونه بیان کرد: «چند سال پیش در آزمون ورودی در رشته پزشکی قبول شدم ولی به دلایل شخصی از ورود به دانشگاه انصراف دادم، با وجود این، در میان بستگان و دوستان نمی‌توانستم عنوان کنم از ادامه تحصیل در رشته پزشکی انصراف داده‌ام. پس از گذشت چند سال و در حالی‌که همه دوستان و بستگان مرا به‌عنوان دانشجوی پزشکی می‌شناختند، مدعی شدم مقطع عمومی پزشکی را به پایان رسانده‌ام و در حال طی‌کردن دوره تخصصی هستم».

متهم درباره معرفی خود به‌عنوان جراح زیبایی نیز به کارآگاهان گفت: «درحالی‌که پس از گذشت چند سال دیگر در بین بستگان به‌عنوان پزشک متخصص معرفی می‌شدم، از طریق آنها و همچنین شبکه‌های مجازی با تعدادی از زنان جوان آشنا شدم که قصد انجام عمل جراحی زیبایی را داشتند. با طرح این ادعا که به‌زودی مطب خود را افتتاح خواهم کرد، آنها را برای انجام معاینات پزشکی و صحبت درباره نحوه انجام عمل جراحی و هزینه‌های آن، به محل سکونت خود دعوت می‌کردم و مدعی می‌شدم جراحی در یک کلینیک مجهز پزشکی در منطقه نیاوران انجام خواهد شد و به این شیوه و ترفند، از آنها پول می‌گرفتم».

سرهنگ محمدرضا ذاکراستقامتی، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «متهم با قرار قانونی، برای انجام تحقیقات و شناسایی سایر جرایم ارتکابی و همچنین شکات پرونده در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی قرار گرفته است».
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن