تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819220122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته کارگر و برنامه هایی با رویکرد شعار سال


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به در پیش بودن هفته کارگر، گفت: بنا داریم برنامه های این هفته را با رویکرد شعار سال برگزار کنیم.

مجتبی بازرگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، با بیان اینکه پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هر سال به عنوان هفته کارگر نام گذاری شده است، افزود: در همین راستا اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان همه ساله اقدام به برگزاری برنامه های مختلف در این زمینه می کند که امسال نیز برنامه های مختلفی در همین راستا و البته با توجه به نام گذاری شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه هفته کارگر فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به جایگاه کارگران به عنوان محور اصلی رونق اقتصادی در هر جامعه است، تصریح کرد: کارگران به عنوان یکی از اساسی ترین محورهای توسعه و رونق جوامع، دغدغه هایی دارند که باید به این دغدغه ها توجه شده و در راستای رفع آن ها گام برداشت، از اینرو معتقدیم برگزاری مناسب و درخور برنامه ها در هفته ای که به نام کارگران نام گذاری شده است، می تواند بخشی از مشکلات این قشر را مرتفع کند.

این مسئول درخصوص برنامه هایی که قرار است طی هفته کارگر در استان زنجان برگزار شود نیز اظهار کرد: یکی از مهم ترین برنامه هایی که برای این هفته (پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه) در نظر گرفته شده است، بحث افتتاح سالن ورزشی کارگران دندی است که این پروژه در راستای حضور بیش از پیش این قشر در عرصه ورزش و اینکه با این اقدام می توان نشاط و سلامتی را برای کارگران به ارمغان آورد، به اجرا گذاشته می شود. همچنین شاهد برگزاری رقابت های ورزشی در این هفته خواهیم بود.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خاطرنشان کرد: نشست خبری مدیرکل، دیدار نمایندگان کارگران و کارفرمایان با مسئولان ارشد شهرستان و دیدار مسئولان با خانواده شهدای کارگر، حضور منسجم جامعه ...
[ مشاهده متن کامل خبر هفته کارگر و برنامه هایی با رویکرد شعار سال در خبرگزاری دانشجویان ایران ]


یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.zanjan.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن