تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820797984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلیات لایحه بودجه 95 تصویب شد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مجلس شورای اسلامی از صبح روز یکشنبه؛ 22 فرودین جلسه علنی خود را برای بررسی بودجه سال 95 در دو نوبت صبح و بعدازظهر آغاز کرد؛ بنابراین کمیسیون های تخصصی تشکیل جلسه نخواهند داد.
میرقسمت موسوی، سیدمحمدحسین میرمحمدی، محسن علیمردانی، عبدالرحمان رستمیان، نادر قاضی پور، مهرداد لاهوتی، علیرضا سلیمی، حسن کامران، عوض حیدرپور و سیدمهدی موسوی نژاد به عنوان مخالف لایحه بودجه صحبت می کنند.
همچنین سبحانی فر، قربانی، جلیلی، تابش، موسوی لارگانی، مصری، ثروتی، صابری، نگهبان سلامی، عثمانی و پیرموذن از لایحه بودجه دفاع خواهند کرد.
اختصاص 5000 میلیارد تومان به منظور تقویت بنیه دفاعی کشور در مصوبه کمیسیون
سخنگوی کمیسیون تلفیق از اختصاص اعتبار 5000 میلیارد تومانی علاوه بر سایر اعتبارات موجود به منظور تقویت بنیه ی دفاعی کشور خبر داد.
محمدرضا پورابراهیمی ضمن ارائه گزارشی در خصوص بررسی لایحه بودجه سال 95 در این کمیسیون اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که مد نظر کمیسیون تلفیق بودجه قرار داشت تقویت بنیه ی دفاعی کشور بود. زیرا بنیه ی دفاعی کشور نیازمند بود تا بتوانیم به جز ارقامی که در سایر بخش ها برای آن اختصاص داده شده است منابعی در نظر گرفته شود که مبنای تصمیم نظام جمهوری اسلامی ایران برای سال 95 باشد.
وی افزود: با توجه به این که سقف منابع درآمدی بودجه افزایش یافت علاوه بر رقم های مصوب قبلی 5000 میلیارد تومان نیز به منظور تقویت بنیه ی دفاعی کشور اختصاص یافته و در این کمیسیون مصوب شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق همچنین اظهارکرد: از جمله موضوعاتی که در خصوص بودجه دفاعی کشور مورد بررسی قرار گرفت حوزه های مربوط به نیروی قدس سپاه، حوزه موشکی کشور، نیروی دریایی، ارتش، هوانیروز و نیروی انتظامی بوده است که بر اساس اعتبار تخصیص یافته محور تصمیم هم ستاد کل نیروهای مسلح خواهد بود که با یک اشراف نسبت به این مهم اعتبارات لازم تخصیص داده شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق در ادامه با اشاره به اختلاف نظر دولت و مجلس در خصوص صندوق توسعه ملی گفت: کمیسیون معتقد بود مبنای تصمیم دولت از فروش نفت، سیاست های مقام معظم رهبری است. لذا دولت اعلام کرد که هماهنگی انجام شده تا سهم صندوق توسعه ملی و فروش نفت از 30 درصد به 20 درصد کاهش یابد، اما ...
[ مشاهده متن کامل خبر کلیات لایحه بودجه 95 تصویب شد در تابناک ]


یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن