تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820415457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی از نکات بارز لایحه بودجه ۹۵ است


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان:نماینده بوکان تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی را از جمله نکات بارز لایحه بودجه ۹۵ عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، محمدقصیم عثمانی نماینده بوکان در مجلس در موافقت با کلیات لایحه بودجه 95 گفت: از جمله ویژگیهای لایحه بودجه 95 این است که 2 میلیون تن قیر رایگان را در اختیار بخشهای مختلف قرار می دهد که از این دو میلیون تن 20 درصد به بنیاد مسکن برای طرحهای هادی روستایی، 15 درصد برای آسفالت معابر شهرهای کوچک، سه درصد برای نوسازی مدارس و 62 درصد برای راههای روستایی اختصاص یافته است .
وی با اشاره به حمایت از موسسات دانش بنیان در لایحه بودجه 95 گفت: در لایحه بودجه 95 به صندوق توسعه ملی اجازه داده شده است برای طرحهای توسعه ای درون شهری و برون شهری تسلیحات ارایه دهد .
وی همچنین خاطرنشان کرد: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق صد میلیون دلار تسلیحات از صندوق توسعه ملی برای بانک کشاورزی در نظر گرفته شده است تا برای اعطای تسلیحات به بانک کشاورزی ارایه شود .
وی تحقق اقتصاد مقاومتی را از نکات بارز لایحه بودجه 95 عنوان کرد و ادامه داد: از جمله ویژگیهای لایحه بودجه 95 معافیت مالیاتی کارکنانی است که تا مبلغ 1 میلیون و 300 هزار تومان حقوق دریافت می کنند .
هر گونه تهدید دشمن را در نطفه خفه می کنیم/کمک به محور مقاومت را کتمان نمی کنیم

خبرگزاری شبستان:فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به توانمندیهای این نیرو در دفاع از مرزها گفت: هرگونه تهدید دشمن را در نطفه خفه می کنیم و کمک به محور مقاومت را تعارف و کتمان نمی کنیم.
[ مشاهده متن کامل خبر تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی از نکات بارز لایحه بودجه ۹۵ است در خبرگزاری شبستان ]

تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی از نکات بارز لایحه بودجه ۹۵ است






یکشنبه ، ۲۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن